Selepas abis pertandingan bola tampar, Kim Taehyung mengorak langkahnya ke rumah Jungkook untuk memberitahu tentang pendapat rakannya tadi.
'Jungkook sayang, hyung datang!'
Taehyung ni seorang yang caring pasal koookie. Sayang dia mengalahkan seorang gf, haha
Ding dong!
'Annyeonghaseyo, ehhh V!' Terkejut eomma jkook
'Annyeongg, eomma!'
Eomma jkook ni dah anggap v ni mcm anak betul dia dah. Same jugak dengan v.
'V, mari masuk, jap eomma nak sediakan makanan. Kita orang nak makan malam ni!"
'Terima kasih eomma, jap, eomma, jungkook mana?' Tak sabar sabar nak bgitau pasal berita tu.
'Dia tengah mandi, kamu tak dengar ka yang melalak dlm bilik air tu'
~Nae pittanummul, nae jagawan summul~
'Haha, even melalak pun eomma, v dengar macam nak melting, haha'
'Kalau nak tunggu dia habis mandi, mau semua makanan berkulat. Jom kita makan dulu! '
#DAH HABIS MAKAN
'Eomma!, kenapa makan tak tunggu jkook'
'JUNGKOOK!!!' teriak si v
'V HYUNGG!' lari lari anak and peluk v kesayangannya tu.
*Author mintak, jangan fikir byuntae ya, diorang mmg kawan baik
'Jungkook, hyung ade sesuatu nak kongsi sebenarnya'
'Ape dia hyung?!'
Taehyung menjelaskan semua yang kawannya beritau sebelum tournament tadi.
'So hyung nak ajak kamu pegi ujibakat bighit entertainment dkt seoul, amacam, atleast tak perlula melalak dalam bilik air dah, haha' sindir Taehyung.
'Amboi, main cili nampak. Sebenarnya jkook ok ja, nanti hyung ambil jkook okey!'
'Ok sayang,' sambil menunjukkan thumb up.
'Sayang??acah acah shweet la hyung ni'
'Werkk, haha'
Diorang pun berkejaran mcm Butterfly
TBC
Hai readerss
shot 5 [Completed]
Tinggal dua bias lg kan, tunggu yaa!
After 2 tu, akan bermulanya kehidupan mereka sbg kpoppers
Hwaitinggg!
YOU ARE READING
WE'RE BORN SINGER
FantasyAmarilah kita lihat kebangkitan abangtan dalam arus dunia kpop~