MIN YOONGI

44 13 0
                                    

#Sebelum shot ni bermula, author nak minta maaf, dalam shot ni ade carutan, all of you know who suga is, right, ENJOY!!

~Gardenia, sedap dimakan begitu saja~

'Fck, lagu ape yang kau nyanyi tu beb, mcm sampah tho' bentak si  swaggie.

'Woi, boleh x kurangkan mencarut tu.  Dosa tau x, dapat bala dari tuhan baru  tau!' Marah si Dong Wook, teman  serumah si gula ni.

'Sentap abisnya, sampai ke dasar hati aku, cia cia'

'Ingat lawak, hambar siottt' rajuk Dong Wook.

'Dah merajuk pulak, lahaii, xde masa aku nak pujuk kau. Jom kita makan, perut aku  dh mcm nangka busuk minta dibaja dh ni'

'Pandai pandai ja buat simpulan bahasa sendiri ya? Jom ahh, lapar gak ni!'

*semasa makan

DING DONG!!

'Tu mesti posmen selekeh tu, paboyaa, pegila ambil surat tu!' Kutuk si suga.

'Sedap sedap ja panggil orang selekeh en? Kau tu x sedar yang kau tu mcm dayang senandong, haha' lari Dong Wook, bukak pintu dan ambil surat.

'Dwaeji punya kawan!' Desir hati Yoongi.

'MIN YOONGI, ok, ni surat untuk kau'

'Asal pulak, Ehh, BIGHIT ENT. punya suratla!'

~Kami telah menerima video lagu yang awak hantar minggu lepas. Anda dijemput untuk  hadir BIGHIT ENTERTAINMENT AUDITION, pada ahad ini. Kamsahabnida.~

'Weyh!!, Jinja! hebat gile ah kau suga, aku  tabik spring kat  kau' gembira Dong Wook dengan acah acahnya cam ARMY.

'Aku mmg sentiasa hebatla, haha'

'Bangga pulak la mamat ni!!'

'Ahad ni kau teman aku ekk Dong Wook!'

'Ok set, nasib baikla aku free!'

'Kamsahaeyo hyung-ah!' Sambil peluk badan Dong Wook, abis hilang semua swag dia, haha

'Woii, behave skit!, aku xnak kena tngkap liwat, haha!' Seloroh Dong Wook.

'Fck' balas yoongi ringkas.

#Aiyoo readerss
Semua dah cerita, mesti semua x sabarkan nak tahu mcm mana diorg punya audition,
Nak Tahu??!!
Wait for other shot ya!!

WE'RE BORN SINGERWhere stories live. Discover now