Uwaga,
Jeśli jeszcze nie oglądałeś filmu Łotr 1 nie czytaj tego rozdziału tylko poczekaj aż obejrzysz gdyż każde słowo które przeczytasz może być dla ciebie spoilerem i zagrażać twojemu życiu lub zdrowiu.Jak podobał się wam Łotr 1? Mi bardzo. Jednak film przeczy mojej teorii, w której Jyn Erso jest mamą Rey. Ja bym się cieszyła gdyby rodzicami Rey byli Jyn i Cassian. Może jednak przeżyli wybuch i wzięli ślub. Jest to jednak mało prawdopodobne choć jak to mówił Cassian Nadzieja jest największą bronią. Będę czekać na epizod 8 i może wtedy dowiemy się wszystkiego o rodzinie Rey. Największym zaskoczeniem było dla mnie pojawienie się Lei na końcu filmu. Carrie Fisher ma już swoje lata i myślałam, że dziewczyna w ogóle nie wystąpi w filmie. A jednak pojawiła się. Chciałabym aby powstał też taki film, który będzie opisywał zdarzenia między Powrotem Jedi a Przebudzeniem mocy. Jest to długi okres czasu więc mogło się tam wiele wydarzyć. Moim zdaniem Łotr 1 był lepszy niż cześć 7 i 2. K-2SO bardzo przypominał mi C-3PO. Też ciągle gadał o tym jakie jest prawdopodobieństwo przetrwania. Szkoda, że zginął. Moim zdaniem Cassian był przystojny :-D. Jyn też była bardzo ładna. Mój tata stwierdził, że na pewno była ładniejsza od Lei z tymi obwarzankami na głowie. Przypominała mi nawet trochę Rey. Miały podobny charakter i wygląd.
Moja ocena to 9/10 ze względu na brak napisów na początku. Wielkim plusem było pojawienie się Lei oraz w pewnym momencie R2-D2 i C-3PO. Mam nadzieję, że moja teoria się sprawdzi i Jyn i Cassian będą rodzicami Rey.
CZYTASZ
Tajemnice sagi Star Wars
RandomCzy wiesz skąd wzięła się nazwa R2-D2? Jaki był pierwszy tytuł 6 części? Tego i całej masy innych rzeczy dowiesz się z mojej nowej książki Tajemnice sagi Star Wars.