Dit is mij eerste one shot en ook verhaal die ik schrijf. Voor isis.
Isis POV.
Het was vandaag mijn verjaardag, ik werd 15 jaar. Ik vind het allemaal heel gezellig toen mijn familie kwam, ik kreeg veel cadaus maar ik zette al de hele de hele dag een fake glimlach op.
Waarom? Omdat Niall er niet is. Niall is mijn vriedje maar zit in de beroemste boyband van de wereld. One direction. Hij is al weg voor 2 maanden en hij komt pas over 3 maanden terug. Hij is op tournee over heel de wereld. Elke keer als we skypten vertelde hij hoe leuk hij het heeft gehad en hoe luid het publiek was. Ik was blij voor hem maar ik had gem toch liever hier gewild. Ik had hem al een paar dagen niet gesproken en elke keer als ik hem probeerde te wattsappen of te bellen negeerde ie me. Ik denk dat hij het nu heel druk heeft.
Het was al laat en de meeste mensen gingen al weg. Opeens ging de deurbel. Ik dacht wtf wie kan dat nou weer zijn? Ik liep naar de gang en keek nog snel in de spiegel om even mijn haar goed te doen. Jaa je weet toch nooit wie er voor de deur staat. Ik liep naar de deur en deed hem open en m'n mond zakte een beetje open. 'suprise!!!' Zeiden ze in koor. Niall en de jongens stonden voor de deur. Niall opende zijn armen en ik liep in zin armen. Ik legde mijn armen in zijn nek en ik vorlde al snel dat hij zijn armen op mij heupen legde. Na een paar minuten voegde de jongens ookbij onze knuffel en zo werd het een groeps knuffel.
Als cadootje heb ik van niall een kettinkje gekregen waar 'i love you' in graveerd was. En van de jongens heb ik een fotolijstje met ewn foto van ons allemaal er op. Het was echt de beste verjaardag die ik me kon wensen.
Hope you love it isis. Lots of love mexx
JE LEEST
One shot One Direction <3
FanfictionHeey, ik ben Gabi en schrijf one shots. Als je er ook een wilt moet je in je comment je leeftijd, je oog kleur, je haar kleur, je karakter, je naam, en natuurlijk niet te vergeten je fa...