Louis voor amber

156 7 1
                                    

Heey allemaal hier weer een shot. Sorry dat het zo lqng duurde maar ik had het heel druk met school en ben nog op kamp geweest maar nu heb ik vakantie dus ik kan weer veel schrijven.

Amber P.O.V

Ik ben onderweg naar het vliegveld om Tygho op te halen. We hebben na een paar jaar weer contact we zaten samen op de middelbare school en zijn daarna samen gaan studeren maar toen we afgestudeerd waren gingen we allebei onze eigen kant op en sins dien hadden we geen contact meer. Louis vind het niet zo leuk dat Tygho een paar dagen blijft logeren. Hij denkt dat ik verliefd op hem ben maar hij is gewoon een goede vriend. Ik stap uit mn auto en loop naar de hal waar de mensen uitkomen wanneer ze zijn geland (weet even niet meer hoe dat heet hihi). Na 10 min gewacht te hebben zie ik Tygho met zijn bagage de schuif deuren uit komen. Ik zwaai en hij ziet me al snel en loopt naar me toe. 'Heey hoe gaat het ik heb je echt gemist' zegt ie terweil hij me een knuffel geeft. 'Ik heb jou ook heel erg gemist'. We liepen naar mn auto en reden naar huis. 'Louis is niet thuis die is met de jongens in de studio een nieuw album aan het opnemen' zei ik toen ik de sleutel in het sleutel gat stopte. 'Zal ik gelijk je kamer laten zien dan kan je je spullen gelijk weg zetten?' en Tygho knikte. Ongeveer een uurtje later zijn we klaar met Tygho zijn kamer en zitten we nu te wachten op Louis omdat hij net klaar is en gelijk eten mee neemt. 'Amber?' 'Ja Tygho?' 'Ik vind je leuk'. Ik stikte in mn cola en keek hem verward aan. 'Maar dat kan niet ik heb Louis'. 'Weet ik maar ik ben al verlieft op je sind de middelbare school maar ik durfde het nooit tegen je te zeggen en toen we allebei onze eigen wegen op gingen heb ik ook alleen maar aan jou gedacht'. Bij elke zin kwam ie steeds dichter bije zitten tot hij helemaal tegen me aan zat. Hij keek diep in mn ogen en schudde nee maar hij drukte zijn lippen al op de mijne en op dat moment kwam Louis binnen. 'Babe?' en we keken verschrikt op. 'Ik kan het uitle-'. 'JE HOEFT HELEMAAL NIKS UIT TE LEGGEN IK HEB GENOEG GEZIEN IK WIST WEL DAT JE HEM LEUK VOND!' en Louis rende naar buiten en ik hoorde de auto weer starten. 'Ik denk dat het beter is als je weg gaat ik ga louis zoeken en als ik terug kom wil ik dat je weg bent' zei ik tegen Tygho en hij knikte van ja. Ik pakte mn spullen en de auto sleutels en rende naar mn auto en reed weg. Ik zat te denken waar Louis heen zou kunnen zijn. 'Harry' zei ik tegen mezelf. Na 5 minuten gereden te hebben kwam ik bij Harry aan en belde aan. Harry deed de deur open en keek me niet begrijpend aan. 'Ik kan het uitleggen Harry die jongen ken ik al vanaf de middelbare school en vanmiddag zei ie dat ie al vanaf die tijd verliefd op me is maar ik zei dat ik Louis had maar hij luisterde niet en zoende me maar ik hou van Louis en niet van hem' zei ik. 'Okee ik geloof je ga maar met hem praten hij zit in de living ik ga wel ff een rondje lopen' zei Harry. Ik keek hem dankbaar aan en Harry liep naar buitrn en ik liep naar binnen naar de living. Ik deed de deur open en zag Louis met zn hande voor zn gezicht zitten op de bank. Hij keek op en keek me gelijk boos aan. 'Wat kom jij hier doen?!' riep ie. 'Ik kan het uitleggen Louis'. Hij knikte dat ik het maocht vertellen en ik ging naast hem zitten en vertde het zelfde als wat ik tegen Harry zei. Nadat ik het hele verhaal verteld heb ik keek ik hem afwachtend aan en hij zei 'oke ik geloof je' ik keek hem opgelucht aan en vroeg 'kom je asjeblieft weer mee naar huis' en hij knikte.

Hope u like it Amber xx me

One shot One Direction <3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu