heey ik heb al een tijdje niet meer geschreven maar ik ben er nu weer hihi. deze shot gaat over jesy en liam. hope you like it jesy xx
jesy P.O.V
ik zit alleen thuis op de bank tv te kijken. ik en liam hebben al een jaar en we wonen sins een halfjaar samen. liam is voor 4 manden op tour met de jongens over heel de wereld. ze zijn nu volgensmij in Amerika voor de VMA's. ik zet de tv op mtv omdat de VMA's zijn begonnen. na een halfuurtje komen de jongens in beeld en krijg een glimlach van hier tot Tokio op m'n gezicht. mijn blik blijft hangen bij liam die met een meisje op de rode loper staat. ik krijg tranen in mijn ogen en zet de tv uit. ik probeer liam een paar keer te bellen maar hij drukt me de heletijd weg.
4 weken later.......
na dat ik liam had gezien met dat meisje heb ik geen contact meer gezocht met hem. ik ben echt heel boos op liam en hij moet wel een hele goede rede hebben om dit uit te leggen. ik hoorde opeenst dat de voor deur open en diecht ging. ik hoorde iemand die naar de woonkamer kwam. toen ik zag wie het was kreeg ik weer tranen in mijn ogen en moes moeite doen om niet te gaan huilen wand dat mocht niet ik moest me groot houden. 'hallo jesy' zei liam droog. 'wat ben jij een zak zeg eerst me bedriegen met dat wijf, dan als ik je probeer je te bereiken druk je me verdomme weg en nu gaan denken dat er niks aan de hand is!!!!' schreeuwede ik. hij keek me verdrietig aan en pakte m'n hand maar ik trok gelijk m'n hand uit zijn hand. 'het spijt me jesy ik was droken, de volgende dag lag ze ook in m'n bed en heb haar gelijk weggestuurd' zei die terwijl er een taan over z'n wang rolde. 'dus je hebt met dat wijf ook nog is geslapen? was het lekker?' schreeuwde ik. hij keek me niet begrijpend aan en vroeg 'wat was lekker?' 'de seks! was het lekker?'vroeg ik nog een keer. hij keen naar z'n voeten en zei 'sorry jess'. en opeens draaide er een knop bij me om. ik kan er niet tegen om hem zo te zien. ik deed m'n armen om hem heen, hij schrok eerst even maar knuffelde me wel treug. 'het spijt me jess' fluisterde liam in m'n oor. 'het is goed maar ik ben nog wel boos maar ik wil je gewoon niet kwijt'
sorry voor de groffe woorden. ik hoop dat hij goed is jesy hihi xx gabi
JE LEEST
One shot One Direction <3
FanfictionHeey, ik ben Gabi en schrijf one shots. Als je er ook een wilt moet je in je comment je leeftijd, je oog kleur, je haar kleur, je karakter, je naam, en natuurlijk niet te vergeten je fa...