heey sorry dat ik niet zoveel schrijf maar ik was vorigeweek jarig :D en ik wil ook graag wat varriatie in mn shots en daar bedoel ik mee dat ik niet alleen maar harry wil ik wil ook een paar maken met de een van de andere jongens bijvoorbeeld zayn. maar hie is die voor jou lola hope you like it !!
Lola P.O.V
ik loop in de stad met mijn beste vriendin souraya in de stad. we hebben aardig geshopt en we zijn u echt kapot haha. 'zullen we nog even naar de starbucks gaan en daarna naar huis?' vroeg souraya. ik knikte dat het goed was en liepen naar de starbucks. 'wat wil je hebben?' vroeg ik aan souraya. 'doe maar een grote frappucino caramel' ik knikte en ging in de rij staan terwijl souraya op me wachtte. na een paar minuten liep ik weer naar souraya en gaf haar haar frappucino. we liepen de starbucks uit maar ik lette niet op en botste tegen een jonge aan met een cappicion en een zonnebril. ik keek eens goed naar de jonge en zag ik het wel goed? volgensmij is het harry styles. 'i'm sorry i don't saw you' en keek naar mij topje. ik stootte souraya aan en keek haar aan met een blik dat ze naar de jongen moest kijken. ze keek naar de jongen en zag ook dat het harry styles was. 'it's ok' zei ik maar wand ik wist echt niet wat ik moest zeggen. 'here some monny then can you pay a new whan' en hij liep weg. ik stoptte maar het geld in mn portomonee, maar er zat een briefje bij. ik maaktte het briefje open 'here my number x harry' stond er op het briefje.
xx gabi
JE LEEST
One shot One Direction <3
FanfictionHeey, ik ben Gabi en schrijf one shots. Als je er ook een wilt moet je in je comment je leeftijd, je oog kleur, je haar kleur, je karakter, je naam, en natuurlijk niet te vergeten je fa...