Soğuk bir kış günüydü. Her zaman ki gibi erken saatlerde uyandım. Mutfağa yöneldim ve karşımda saçları önünde usulca uzanan ve beyaz geceliğiyle dolaşan küçük kardeşim Samara gibi duruyordu. Korktum bi an. Çığlıklarım apartman boşluğu dahil tüm sitede inledi." Ally ne yapıyorsun burada?" diye bağırdım. Annem ve babam işe gitmişti. Ally'i yerine yatırdım. Kahvemi alıp mutfaktan çıktım. Bir yandan kahve içiyor bir yandan da kıvırcık ve kabarık olan sevmediğim altın sarısı saçlarımı düzleştiriyordum. Uzun sürsede değerdi. Öyle böyle sonunda saçlarım dümdüz olmuştu. Okul üniformamı giydim ve BB kremimi alıp makyaj masamın önüne geçtim. Azcık elime sıkıp yüzüme yavaşça sürdüm. İnce siyah bir göz kalemi çektim ve ardından maskaramı sürdüm. Çantama bir küçük not defteri birkaç kalem koydum. Ally'i uyandırıp giydirdim daha sonra da evden çıktık. İlk gün servis olmadığı için taksi çağırdım. İlk olarak Ally'i anaokuluna bıraktım. Taksiden inmiştim. Kendi okuluma kadar yürüdüm. Bu sene okulun son senesiydi. 8.sınıf olmuştum. Okuldaki herkes bana yüceymişim gibi bakıyordu. Duygulanıyordum aslında. Seneye burda olmayacaktım. Koyuyor işte bu duygu insana..... Sınıfa yöneldim. Çoğu kişiyle küs olduğum için durdum ilk. Korkuyorum... Bir cesaretle girdim sınıfa bana tip tip bakıyor gerizekalı o****u kızlar -tabiki hepsi değil bana bazı şeyler diyenler- Cool davranıcağım yine de. Ritimli adımlarla klasik sırama yürüdüm. Tam oturacakken gıcık kız grubunun başı çantasını fırlatarak sıraya atladı. Bir şey demedim ama sinirlendim. Büyüyordu artık kızgınlığım, hırsım. Havamı bozmadan başka bir sıraya oturdum. O sırada en yakın arkadaşım geldi. Ama ilk bana değil o grupla sarıldı. O gruba da çok yakındı ama biz en yakın arkadaştık sonuçta... Sinirlendim ve bahçeye çıktım. Hayatta ki kardeşim kadar sevdiğim 8 yıllık arkadaşımı gördüm. O 7. Sınıftı ama en yakınımdı. Koşarak ona sarıldım. Ağlamaya başladım. Makyajım iyi ki akmadı. Sınıfa tekrar döndüğümde ağzım açık şekilde kalmıştım. Aman Tanrım o da ne???!!!!!!
Bir dahaki bölüm beğenip yorum yaparsanız.. Yakın zamanda gelicek sizleri seviyorum....... 💞💕❤