..o fata pe nume Maya, din clasa a sasea si avand doar 11 ani, a iesit pe hol indreptandu se spre clasa celei mai bune prietene a ei care avea clasa cu un etaj mai jos ( Maya avand clasa la etajul doi, ultima usa pe stanga ) . Mergea cu teama fiindca pe holul ei se aflau clase mai mari, copii care se luau de orice elev mai mic. Ajunge intr un final la capatul holului care parca nu se mai termina, acolo unde se aflau scarile in partea dreapta si clasa lui pe partea stanga. Tocmai ce voia sa se indrepte spre scari sa coboare si in fata ei apare un baiat, genul de baiat care iti ramane intiparit in minte atat de mult timp incat devine o parte din tine, fie ca vrei sau nu. Era mic de statura, cu putin mai inalt ca ea, avea un par valvoi de o culoare saten deschis cu suvite aproape blonde care apareau de nicaieri, semanand cu niste trunchiuri de copaci care se leganau in bataia vantului, ochii lui erau caprui, iar datorita soarelui culoarea lor s a transformat intr un peisaj de toamna, copaci cu frunze ruginii printre care treceau razele blande ale soarelui si zambetul lui format dintr o dantura perfecta, dinti albi si stralucitori si lucrul care il facea special.. fericirea pura cu care il afisa in fata tuturor. El era baiatul pentru care Maya urma sa aiba sentimente extrem de puternice si stari foarte diferite, fara logica si venite de nicaieri. Insa ei nici nu ii treceau prin cap atatea, chiar daca de la inceput i se parea ca el e altfel.
Si a luat privirea de la el si si a continuat drumul coborand scarile ganditoare si nedumerita. Ajunge la prietena ei si ziua decurge ca una normala.
Urmatoarele saptamani tot ce a facut Maya a fost sa ii observe comportamentul, rasul, prietenii, profesorii, materiile de la care iese cu zambetul pe buze si cele care il faceau sa dea cu pumnii in pervazul geamului, melodiile pe care le fredona mai mereu si faptul ca gesticula tot timpul. Inca nu stia care este numele lui dar ii aflase clasa.. era a opta A si asta insemna.... atunci nu insemna nimic doarece Maya inca nu stia ca are sentimente pentru el, acestea fiind motivul pentru care nu era ea insusi in apropierea lui.
I a povestit prietenei sale de el si de starile ei in preajma lui si aceasta i a spus ca au fost prieteni cu un an in urma doar ca acum nu mai vorbeau. Cel mai important lucru din discutia lor a fost ca i a aflat numele. L a auzit si i s a parut iesit din comun si foarte caracteristic fetei lui. El era Jason.
CITEȘTI
It will never happen anyway
RomanceO fata oarecare si a dat seama intr o zi ca baiatul pe care l a vazut pe coridorul scolii al carui nume sau clasa nu le stia avea sa fie cel pentru care va avea sentimente puternice mai mult de o zi sau doua.. Varsta si aspectul nu o ajutau deloc, i...