La multi ani Siera!

3 0 0
                                    

Timpul a trecut, ura Mayei pentru Siera s a ameliorat dupa 3-4 luni, insa relatia lor era la fel ca inainte, cel putin din punct de vedere al Mayei. Deja se obisnuise total cu Jiera, cu faptul ca Jason chiar o iubea si ca nici macar nu mai pot ajunge prieteni acum, singurul lucru de care ii pasa lui Jason fiind Siera. Nu il exclud pe Evan, dar..
Zilele incepeau sa fie din ce in ce mai bune pentru Maya care incepuse chiar sa o admire pe Siera pentru abilitatile ei. Era pe hol cu Clarise si apare in fata lor o fata, cunoscuta in scoala, jucatoare de baschet, cu un stil vestimentar mai baietesc datorita sportului si destul de buna prietena cu Jason. O roaga pe Clarisa sa vina putin cu ea cativa metri mai incolo. Maya s a simtit putin data pe dinafara dar era obisnuita in preajma lui Clarise deoarece ea era prietena cu toata scoala si Maya cunostea doar cativa, tot prin intermediul lui Clarise. Aceasta s a intors repede si i a spus ca Mara, baschetbalista, o chemase sa ii spuna 'La multi ani!' Sierei intr un mic videoclip. Era dragut ca era ziua ei. Implinea 15 ani, ceea ce era ciudat pentru ca Jason de abia implinise 14.. cu 7 zile dupa ziua Mayei.
Maya a fost foarte trista de ziua ei, a rugat o pe diriginta ei sa ii lase pe cativa elevi sa vina la scoala doar pentru ca era ziua ei si pentru ca voia sa imparta bomboane tuturor, dar mai ales sa ii dea lui Jason una. A fost foarte binedispusa ziua aceea pana a ajuns la scoala. A aflat ca Jason nu venise inca, a decis sa presupuna ca poate nu a venit prima ora. Fiind joi Maya stia ca el nu prea venea la prima ora in acea zi, dar colega lui cu care Maya se intelegea destul de bine i a spus ca nici dupa clopotelul ce sunase dupa a doua ora el nu venise. Totusi ea nu si a pierdut speranta pana pa sfarsitul zilei ca ii va spune macar un sec 'Lma' pe o retea de socializare. Toata ziua la scoala a fost trista, a plans, a fost retrasa, deprimata. La ora 6 a plecat de la scoala impreuna cu prietena si colega ei Lariss. Au ajuns in fata blocului Mayei, aceasta fiind foarte deprimata. Lariss a inceput sa planga.. "Nu vreau sa te vad asa. Nu inteleg, cred ca Jason inseamna enorm pentru tine dar astazi a fost ziua ta si ai irosit o.. starea ta a fost groaznica, nu te am mai vazut niciodata asa. Te iubesc mult si regret ca din cauza lui esti asa de ceva vreme." Mayei i a curs o lacrima pe obraz in momentul in care a auzit. Se simtea extrem de prost fata de toate persoanele cu care a stat in ziua aia. Dar cel mai mult ii parea rau de ea insasi. A jurat ca anul viitor sa petreaca de ziua ei cum nu a mai facut o niciodata. S au imbratisat si Maya a mai ramas un sfert de ora in scara blocului ei si a plans pentru a putea trece pe langa parintii ei ca si cand nimic nu s ar fi intamplat. Devenise asa buna in asta.
La scoala, de ziua Sierei, nu se intamplase nimic special, insa a venit weekend ul iar multi dintre prietenii lor comuni s au intalnit la ea acasa. A vazut pe snapchat atatea filmulete cu Jiera, a plans pe cat de mult a facut o de ziua ei cu cateva luni in urma.
Totusi, i a urat fericita un 'La multi ani, Siera!'.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 25, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

It will never happen anywayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum