Acum incepe totul..

4 0 0
                                    

..Maya a inceput sa se gandeasca din ce in ce mai mult la Jason, la starile pe care le are in preajma lui, la emotiile prin care trece numai gandindu se la el, la interactiunile lor de pe coridoare. Ea s a tot gandit si s a gandit insa raspunsul la intrebare nu a reusit sa l gaseasca. "Ce simte de fapt pentru el? Oare doar il place sau poate e mai mult?"
Intrebarea devenea din ce in ce mai importanta cu cat interactiunile lor se transformau in scurte dialoguri, saluturile deja intrasera in reflex si zambetele pe care le afisau unul altuia puteau fi vazute de toata lumea.
Sunt atatea faze pe care Maya pur si simplu nu le putea uita, genul de faze la care te gandesti inainte sa adormi.
Era cu Clarise pe coridor si ea era cu spatele la pervazul pe care stia ca sta el cu prietenii lui. Erau ele doua si inca vreo 3 fete care vorbeau. Ea era foarte apropiata de perete, spatiul fiind de cam 30 cm. Discutau despre un anume lucru cand Jason trece prin spatiul ala micut dintre Maya si perete spunand tare si cu o voce foarte vesela 'Buna Maya!' si afisand un zambet larg. Incepuse sa merga mai incet cu fata la ea, asteptand o reactie. Tot ceea ce a putut Maya sa faca a fost sa il salute facandu i cu mana timid si zambind timorata. El a plecat mai departe iar ea a intrat in baie cu Clarise. Se uita in oglinda, ochii ii erau plini de lacrimi insa nu le dadea drumul. Era asa fericita, nu stia cum sa se exprime. Clarise era entuziasmata pentru ea, se bucurau amandoua.
Asta fusese una din intamplarile care ii dadea de gandit in fiecare noapte. "De unde stia ca e ea? O vazuse cand a trecut? S a uitat la ea cum vorbea cu prietenele ei? I a spus prietenul lui ca e acolo; daca da, de ce l ar interesa asa mult?" Erau atatea intrebari pe baza acestei zile.

It will never happen anywayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum