A spus "buna"

2 0 0
                                    

Trecusera vreo 5-6 saptamani in care Maya a stat sa il studieze pe Jason. Si el a observat ca Maya statea numai cu prietena ei cea mai buna Clarise, la etajul unu in fata clasei ei.
Era o oarecare zi in care Maya era in clasa prietenei sale dar aceasta nu era. S a dus mai in spate si a asteptat o. Intre timp la usa apare Evan, cel mai bun prieten a lui Jason de la gradinita. A venit sa intrebe de un anumit lucru, insa Maya era atenta la Jason care venise la scurt timp dupa Evan. Se uita el atent prin clasa, neinteresat de ceea ce spunea Evan, apoi o vede pe Maya. Aceasta nu a putut scapa de contactul vizual care a fost intrerupt intr un final.. de salutul lui Jason. Si a dat parul valvoi pe spate, a zambit asa vesel cum era el mereu si a facut cu mana, spunand 'Bunaa!', parea entuziasmat. Prima reactie a lui Maya a fost sa se uita in spate dupa Clarise, stiind ca acestia fusesera prieteni si ca s au salutat de multe ori, insa ea nu era, nu era nimeni in spatele ei. Si a intors privirea la Jason care inca zambea si astepta un raspuns. Maya a spus curajoasa 'Hei!' si a zambit larg, foarte mandra de sine. Evan nu a reusit sa faca rost de ceea ce dorea asa ca amandoi au iesit in clasa, in clipa urmatoare intrand Clarise.
Maya trecea prin atatea stari, nici nu stia cum sa i le descrie. Erau atat de fericite impreuna..
Asta e doar inceputul.

It will never happen anywayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum