Să le țină.

4 0 0
                                    

Trecusera cateva luni de cand Maya si Jason se cunosteau si totusi nu erau prieteni, incat nu vorbeau pe retele sociale, la scoala nici atat.
Totusi asta nu a oprit o pe Maya sa continue sa isi faca scenarii inainte de culcare care s ar fi putut intampla daca nu..
Cea mai groaznica veste pe care o putea primi Maya, chiar daca era sigura ca nu va fi niciodata intr o relatie cu el, era sa afle ca el place alta fata. Trebuia sa vina si ziua asta..
Ea era Siera, noua iubita a lui Jason. Stateau mereu impreuna pe pervazul unde el statea mereu cu prietenii lui.
Siera era super: era frumoasa, avea parul asemanator Mayei, de culoare saten deschis, drept si putin infoiat, fara suvite mai deschise, lung pana putin dupa umeri; ochii ei erau destul de mici in comparatie cu ai Mayei, caprui si simpli, sprancenele ei erau minunate, mereu bine pensate si stufoase, bine conturate; fondul de ten nu prea lipsea de pe fata Sierei dar avea un ten placut, arata bine si machiata si naturala. Era genul de fata timida, cu note bune si interesata de scoala dar nefiind tocilara sau poate antisociala. Era o fata mai retrasa, ( nepotrivita, dupa parerea Mayei, pentru Jason deoarece el era o fire activa, vesela, care gesticula mereu si genul de baiat copilaros dar in sensul bun, matur numai cand trebuie ) foarte calma si matura, nu iesea mereu din casa, nu statea in cluburi pana la ore tarzii si nu fuma inainte si dupa scoala. Personalitatea ei nu a putut fi descoperita de Maya deoarece nici nu voia macar sa se gandeasca sa o cunoasca pe aceasta fata.
Statea mereu sa ii studieze. Gesturile lui, rasul lui, comportamentul lui cand era in preajma ei. Chiar daca Maya nu il cunostea foarte bine, i se parea cu nu e el insusi in preajma ei. Ori incerca sa o impresioneze asa pentru inceput, ori se hotarase sa se schimbe pentru a avea mai multe in comun cu ea ( ceva foarte posibil avand in considerare ca Jason a ajuns sa o iubeasca pe Siera.. poate mai mult decat el insusi si ar fi putut imagina ), ori se maturiza - imposibil din punct de vedere al logicii.

It will never happen anywayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum