Part 5

125 9 2
                                    

Situasi Eunji

'Bilalah dorang nak pergi ni' kata Eunji di dalam hati sambil menahan nafasnya. Tak sampai beberapa saat, Eunji pon rebah di dalam air.

Tiba-tiba, tangannya ditarik oleh seseorang menuju ke permukaan air.

"Hukk..hukk..huk.."

"Ape kau buat ni, hah? Kau nak mati ke ape? Klu ye pon nak sorok daripada orang , carilah tempat yang selamat sikit" marah orang itu.

"Suga"

"Hishh... kau ni.. nyaris aku ade, klu tak..tak tahulah apa nasib kau"kata Suga.

Sebenarnya , orang yang selamatkan Eunji ialah Suga.

[Flashback]

10 minit sebelum kejadian

Suga berjalan menuju ke kelasnya. Dalam perjalanannya, dia ternampak Eunji yang sedang mengekori orang.

"Eh...itu bukan ke Eunji? Ape yang dia buat?" Kata Suga sendirian.

"Suga!" Jerit Jungkook.

"Jungkook! Kau dari mana?" Tanya Suga.

"Aku dari tandas. Kau dari mana?" Tanya Jungkook pula.

"Aku dari tempat biasalah" kata Suga.

"Ouh... Ada tak Eunji jumpa kau?" Tanya jungkook lagi.

"Tak de" jawab Suga dengan ringkas.

"Hmm...tadi dia cari kau, lepas tu aq suruh dia cari kau kat tempat biasa. Mungkin dia balik kelas terus kot"kata Jungkook.

"Dia cari aku?"

"Haah, dia cari kau" jawab Jimin yang entah datang dari mana.
(Author pon tak tahu)

"Tapi tadi aku nampak....oklah, aku pergi dulu" Suga terus meninggalkan Jimin dan Jungkook yang kebingungan di situ.

"Kyaa... Suga. Kau nampak apa tadi?" Jerit Jungkook tapi diendahkan oleh Suga.

Suga terus mencari Eunji sehinggalah dia ternampak Eunji masuk ke dalam kawasan kolam renang. Dia pon menyorok di sebalik pintu masuk ke dalam kawasan kolam renang.

[End of flashback]

Back to Suga and Eunji di dalam kolam

"Mian and gumawo sebab dah selamatkan saya" Eunji menundukkan kepalanya.

"Hmm....cheonma" Suga memandang Eunji.

Suga pon mengangkat Eunji dengan gaya bridal stail. Mata Eunji terbuka luas apabila Suga mengangkatnya. Muka Eunji mula kemerahan.

Suga POV

"Hmm...cheonma" aku pon memandang Eunji.

Aku sedar yang dia sedang menggigil akibat kesejukan.( Yelah kan sape tak sejuk kalau duduk dalam kolam waktu pagi). Aku terus mengangkat dia dengan gaya bridal stail. Aku perasan muka dia mula kemerahan.

'Hahahhaha..comel juga dia ni' kata aku dalam hati la..kalau cakap depan dia, nanti dia fikir aku dah suka dia. Hilang swag aku nanti.

Aku terus meletakkan dia di tepi kolam. Aku perasan dia cuba elakkan muka dia daripada pandangan aku. Aku rasa dia malu la tu.

End Suga POV

"Eunji" panggil Suga.

"N-nae"

Suga terus menarik tangan Eunji dan membawanya ke satu tempat. Dan tempat itu ialah bumbung sekolah.

Bersambung.....

Annyeong! Author dah update... mian kalau part ni pendek n membosankan...author ade masalah sikit dengan wattpad ni...T_T....hmm.. author harap korang yang sudah baca tu tolong lah vote sekali yer..

Ape2 pon author nak cite cikit haritu author tengok cite THE SECRET LIFE OF PETS.... SYOK GILER LA cite tu...arnab dalam cite tu memang comel...



Snowball

Ni author share gambar dia...comel kan?...hehehhe..

Ok...paipaiii...

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Dec 19, 2016 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

(Hiatus) I LOVE YOU [SUGA × EUNJI]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang