Bts POV
"Hyung,ppali.Hobi tak tahan nak pi tandas ni"Jhope seperti cacing kepanasan tidak berhenti menggoyangkan badannya. Walau pun begitu,manager hyung masih membawa kereta dalam kelajuan siput.Katanya takut terlanggar orang tak ke naya.
"Hyung pun satu juga,waktu makan tadi tak nak pergi siap-siap.Sekarang baru nak menggatal"
"Hyung tak rasalah tadi"Jhope menjeling V yang selamba berkata kepadanya.
"Tak rasa ke tak pergilah juga. Cuba ikot perangai Jin Aladin tu yang selalu pergi tandas lepas makan" tanpa disedari V ada sepasang mata yang melihatnya tajam.
'Kenapa aku rasa ada aura membunuh dalam kereta ni?' getus hati semua member Bts kecuali V yang masih tidak sedar lagi keadaan sebenarnnya.
"Sapa ye Jin Aladin tu?"kata Jin dengan suara seram.Bulu roma V meremang.Terlupa kewujudan Jin yang sememangnya duduk di sebelah nya.Dia memusingkan kepalanya ke sebelahnya perlahan-lahan.
Nampaklah penanmkan Jin sedang semyum sinis.Dua kali tengok,macam pembunuh bersiri pulak.Dan Jin telah menyebabkan semua orang yang berada di dalam keteta termasuklah manager hyung yang sedang bawa kereta seram sejuk dan bulu roma meremang.
"Eehh?"
BUKK
"Hh..hyung?Apa jadi ni?Hyung langgar apa tu?"terketar-ketar Jungkook bertanya.Manager hyung pula asyik mengelipkan matanya.
"Hyung cakap bukan nak bagi korang takut tau......but tadi hyung nampak ada orang jalan tadi"perlahan manager hyung berkata tapi masih boleh didengari mereka.
"BWO?!"kesemua member Bts terbeliak.Seram sejuk yang sedia ada bertambah lagi.Jhope memeluk tubuhnya dan memerhatikan sekeliling.
"Nam ke yeo?"Suga memberanikan diri untuk bertanya.
"Yeoja rasanya sebab rambut dia panjang and macam budak kecil je dalam umur 9 ke 10 tahun"mereka semua menelan air liur.Suga pula menyesal bertanya soalan seperti itu.
"Apa kita nak buat ni?" Jungkook memeluk lengan Jimin.
Jimin turut memeluk Jungkook.
Mata Jungkook mula berair. Takut sangat kot."Hyung nak keluar.Nak tengok apa yang kita langgar"Semua penghuni van ternganga mendengar percakapan RapMon.
"Hyung gila ke?Macam mana kalau tu 'benda'"Jhope menggelengkan kepalanya tidak setuju.V menampar kuat belakang tubuh Jhope.
"Dey.Mulut tu jaga sakit.Nanti kalau mulut kau masin,tanggung senfiri.Malam nanti kalau dia datang aku gelak kat kau. Muahahhaha"
Members yang lain: Dey-_-
"Mwo?Errmm,hyung kata nak keluar tadi pergilah ajak manager hyung sekali,dia kan yang bawa kereta ni"V cepat-cepat tukar tajuk.Maneger hyung mula berasa seram sejuk sekali lagi.Kesemua members membuat puppy eyes.
"Fine.Kaja RapMon"maneger hyung terus keluar dan pergi ke depan kereta tanpa menunggu RapMon.Mereka semua terkelip mata melihat manager mereka.
"Hyung tak sempat nak kata apa-apa lagi"RapMon meraup mukanya sambil menggeleng kepala.
"Tapi kalau ye pun hyung memang tak nak pergi pun kan. Hyung ingat harapan j ni tak tahu hyung saja kata macamtu sebab nak tunjuk berani je kan?"
"Eehh.Maybe kot?"
''Ayoo,nanti hyung kena marah.Padan muka"Jungkook menjelirkan lidahnya.RapMon mula gelabah.
"Relakslah hyung,tak swag la"
kata Suga dengan mata tertutup.Members lain: Erkk-_-
~Pada masa yang sama~
"Eeh?Orang lah!Budak perempuan!Yah!RapMon dari tadi senyap je.Kenapa?"
Krik...krik..
"Urghh!Tak guna.Dia tak keluar"manager hyung membebel melupakan budak yang dilanggarnya.
"Nasib baiklah budak ni tak dak apa-apa.Tapi takkan aku nak tinggal dia kot.Dahlah gelap pastu kat hutan lak tu. Tak salah kan kalau aku bawak dia balik? Nanti aku bincang lah dengan CEO.Biarlah dia nak bantah ke apa tapi aku kena bawa balik juga dia ni.Kan aku yang salah"
~~~~~~~
Annyeong,readers.
Ini adalah third fanfic yang Yeon buat.So ranjinkanlah cari fanfic Yeon ye.Our Zone & Mianhae Naega
*complete* *hiatus*Dah nak sampai 2017 terpaksalah hiatus kan nanti fanfic ni gak.Huhuhu😱😱😱
Baca tau jangan tak baca kalau rajin ke baik hati terlebih vote lah ye.Buing-buing😜
YOU ARE READING
Oppa!Gomawo
FanfictionBts Malay fanfic Tentang seorang budak yang dilanggar oleh Bts pada waktu malam dan ianya telah menyebabkan Jin dan V mula kembali kepada kisah cinta silam mereka.