V POV
"Hyung aku keluar sekejap.Nak pergi cafe.Rindu latte.Bye"yang lain hanya mengangguk.Aku melihat sekeliling.Takda kesan-kesan warna pink di sekeliling ni.
So,mesti tandas.Tok!Tok!
"Hyung,jom keluar.Han river. Yang lain semua cari hyung pergi mana.Dah 10 minit hyung dalam tandas"Tidak lama kemudian,Jin hyung membuka pintu tandas.
"Tapi dah lewat malam"kata Jin hyung.Dengan mukanya yang merah padam dia berjalan perlahan ke ruang tamu.
"Hyung pilih,kantoi and cerita kat member lain or cerita kat han river sambil makan aiskrim yang hyung belanja"
(A/N:Sadis betulah hidup bias second aku ni.Hidup dengan penuh keloyaran buruk
Jin:Betul tu.Sedih aku dahlah loyar buruk pastu suka kikis duit orang.Tak berperikemanusiaan betul.Oh Tuhan apalah kesalahan ku hingga aku ditempatkan lo bersama orang yang loyar buruk😥*over*
A/N:Sekian sahaja cerita Bersamamu pada episod kali ini.
*bow*
V:Yah!Apa korang ni?!*pout*
A/N & Jin:Annyeong*lari*
V:Uhuk.Chakkaman*fake crying*)SKIP
Jin POV"Hyung sure ke?Mana tahu kalau gajah satu serupa"
"Peribaahsa apa yang kau guna ni?Tak pernah dengar pula.Aku mengerutkan dahi.
"Version 2017 dicipta oleh Tae Alien"
Aku & A/N: -_-#
(A/N:Tengok ni aku dah berjaya buat emoji baru*kembang setalam*
Jin:Ek eleh setakat tambah hashtag tu baik tak yah
V:Betul tu.Itu je pun nak bangga.
A/N:Dey,bangla.Sekurang-kurangnya ada beza.Hohoho (gelak sensorang)
Jin&V:Kesian kanlah kepada author ni dah kena rasuk dengan hantu gula*buat muka kesal*
Suga:Yah!Apa kaitannya dia dengan aku?
Jin:Sebab kau tu gula and kalau orang makan gula-gula mesti diaorang happy
V:Betul tu lagipun kitaorang sebut hantu gula bukan suga apasal kau perasan sangat
Suga: >_> *blah*)"Aku sure 200% yang Yeonnie tu adik dia.Lagipun takkan kau nak kata budak tu tipu"aku mengangkat kening.
"Aniyo.But kau tak move on lagi ke?"aku hanya menggeleng.
"Sama.Susahlah nak tinggalkan orang yang paling kita sayang, cintai even though dia tinggalkan kita buat selama-lamanya.Aku reda pemergian dia.Tapi aku tak boleh nak buka hati aku untuk orang lain.Dia bermakna sangat. Dialah kenalkan aku kepada dunia,erti cinta.Aku tak paham kenapa omma tentang sangat kitaorang padahal dia yang buat aku move on lepas appa meninggal.Lepas appa,Namjoo pastu omma sekarang ni aku tinggal korang je"V mula menangis.
Yes,yeoja chingu dia meninggal.
Macam aku,kena tinggal bukan meninggal.Tapi peliknya,omma V bagitahu dekat V dua hari lepas perkebumian Namjoo. Aku,V je pergi melawat.Actually member lain tak tahu pun yang kitaorang ni ada yeochin.Saja tak nak gitau.Tapi satu je benda aku pelik waktu aku melawat tu. Aku ada nampak dua orang pakai hoodies,mask bagai tengok kitaorang.Tapi aku biarkan je. Maybe diaorang tengok benda lain kot.And yeochin kitaorang ni bestfriend.Err,ex.Aku break dengan Yeon Ae,ex yeochin aku, dua hari sebelum kami tau yang Namjoo dah tak ada.Aku rasa ada rahsia yang dia sorokkan. Dia kata kat aku yang dia ada masalah keluarga and dia takleh balik Seoul sampai la problem tu tak wujud dah.Dia takut aku akan fed up tunggu aku so dia minta break.
At first mmang aku rasa macam nak gila.Aku adalah pujuk tapi still ngan keputusan dia.Last sekali,sebagai namchin yang memahami,aku lepaskan dia. Kerana terpaksa aku relakan.
Sejak tu,aku tak pernah jumpa dia.Tapi aku pernah kata kat dia yang aku tak kan lepaskan dia kalau aku jumpa dia lagi."Okay,kalau itu yang awak nak. Kita break.Officially break.Tapi kalau kita berjumpa lagi tak kira lah walau ambil dua atau tiga tahun saya tak akan lepaskan awak lagi kecuali kalau awak dah kahwin.Remember that Kim Yeon Ae.Remember it until you die"
YOU ARE READING
Oppa!Gomawo
FanfictionBts Malay fanfic Tentang seorang budak yang dilanggar oleh Bts pada waktu malam dan ianya telah menyebabkan Jin dan V mula kembali kepada kisah cinta silam mereka.