"Nu cred că vă mai amintiți de mine, dar pe parcursul citirii acestei scrisori vă veți aminti, sau cel puțin așa ar trebui.
Era o zi de primăvară când un domn educat și frumos aranjat a intrat în biroul meu. Eu căutam să îmi fac un discipol, astfel făcând anunțuri prin oraș că orice om ce dorește să devină un gangster sau măcar să fie în banda unuia, să se prezinte în biroul meu în următoare săptămână. Totul era gata și după mai multe vizite venise și domnul enunțat mai sus. După ce a luat loc am început să îi pun întrebări legate de acest subiect: de ce vrea asta? cu ce vrea să se ocupe aici? și tot așa. După răspunsuri dezvoltate și mai multe argumente decizia fu luată.Acest domn era perfect pentru a fi discipolul meu...
A început lucrul exact în ziua următoare, astfel câștigând încrederea mea. Se perfecționa pe zi ce trecea, iar asta îl ajuta la misiunile mai greu de înfăptuit. Într-o zi primise în mână un dosar ce conținea date importante despre cazul din ziua respectivă. Terminase repede de citit informațiile prezentate și veni în fața mea. I-am spus că trebuie sa îl prindă pe nenorocitul ce-mi omorâse fiica și care mă furase de o suma mare de bani. Îl atenționasem de multe ori că trebuie să aibă grijă să nu-l omoare, caci altfel va plăti scump, nu i-am spus însă si motivul. Discipolul făcu întocmai, dar îi luă ceva timp până îl prinse, deoarece tâlharul era și el profesionist. Într-un schimb de focuri, tâlharul căzu la pământ sleit de puteri și cu respirația abia simțită. După trei minute, criminalul zis si hoț, muri, astfel agentul gangsterului asigurându-și o pedeapsă periculoasă din partea angajatorului său.
Acest domn și-a primit pedeapsa, astfel plătind cu viața unei persoane dragi.
Wayn, ți-ai dat seama despre cine vorbesc?
Ca să nu se repete pedeapsa și asupra fiicei tale, prezintă-te până la sfârșitul lunii în Washington D.C. .Cu atenționare și grijă, angajatorul tău
gangsterul Black M."Terminasem de citit scrisoarea destinată tatei, iar inima parcă încetă să îmi mai bată pentru câteva secunde. Deci afacerile tatei erau bazate pe crime și răzbunări împreună cu un nebun obsedat? Nu îmi mai recunoșteam tatăl grijuliu, iubitor și liniștitor. Poate scrisoarea a fost scrisă pentru altcineva și a ajuns in mâinile tatălui meu sau poate au greșit adresa. M-am uitat pe plicul de pe masă și era scris doar numele 'Wayn B.'. Deci chiar era pentru tata.
Oare ce a vrut să însemne fraza cu moartea unei persoane dragi? Gangsterul și-a trimis oamenii să ne spioneze pe noi și să o omoare pe mami? Totul mi se părea ireal.
Deodată, toate amintirile de la noapte petrecuta in oraș pentru sărbătorirea reușitei mamei până la momentul actual mi-au invadat mintea care deja era umplută de totul felul de teorii despre moartea mamei.
O scurtă imagine cu corpul neînsuflețit al mamei îmi trecu prin fața ochilor, făcându-mă să amețesc, să mă legăn , urmând ca după să am o căzătură in fund, fix in mijlocul bucătăriei.
Mă ridic enervată într-un fel fiind, de lipsa mea de concentrare asupra prezentului.Voiam din toata inima să am o gândire pozitivă, dar toate încercările fură în zadar. Cele mai rele gânduri cu privire la slujba tatei îmi năpădiră mintea. Am ajuns la concluzia că ar trebui să îl întreb pe tata care e treaba cu acel gangster si pedeapsa primită.
Așadar, după ce mi-am scos un bol din dulapul de farfurii și cerealele cu miere din dulapul de langa, am luat laptele din frigider și m-am pus să mănânc. Dupa trei linguri, deja mâncarea luată din castron îmi venea înapoi. Am fugit înspre baie și am început să dau la rațe. Lacrimile plânsului, prietenul meu de vreo câteva săptămâni, își făcură din nou loc în ochii mei. Pur și simplu nu mă puteam abține. Deodată, o ușă se trântește, pe mine făcându-mă să mă sperii după ce am citit scrisoarea tatei. Știind că tatăl meu nu vine până la ora patru pm, am început să fiu atentă la orice mișcare produsă de persoana intrată. Ce bine ca baia era ultima cameră de la parter.Ar fi ajuns să verifice baia printre ultimele camere. Aud o voce tânără, dar dură de băiat. Parcă vorbea la telefon sau ceva, că în afară de vorbele spuse de el nu se mai auzeau alte sunete ca răspuns. Se auzea din ce în ce mai tare și mai aproape de baie. Ce bine că avem la baie un dulap mai lat și cu baza mai sus decât normal.Mă ascund acolo repede, corpul meu tremurând foarte tare. Mă mir că am încăput, dar era de așteptat până la urmă. Becul de la baie era așezat astfel încât să lumineze exact partea opusă a dulapului sub care care mă aflu.
CITEȘTI
Thinking of you
Teen Fiction"Lacrimile începură să îmi curgă pe obrajii roșii. -Nu m-aș fi așteptat să te ții de cuvânt, însă ceva din mine totuși și-a dorit să îți creadă vorbele și pentru câteva secunde chiar a făcut-o, nesimțitule. A sperat că vei apărea de nicăieri și mă...