Bratr???

28 6 2
                                    

Ředitel řekl : ,,Jestli chcete můžete jít domu. Myslím, že to Gregorovi jen prospěje. Ale jen dnes!!!" Tak šla celá rodina domu. Gregor mlčel a pořád zrychloval víc a víc, než na něj promluvila máma : ,,Trochu zpomal Gregore. Ať nám neutečeš." Tak zpomalil, ale moc se mu do toho nechtělo. V hlavě mu probíhaly všechny myšlenky, aby si vzpomněl na svého bratra a najednou.. No jo on vlastně ani neví, jak se jeho bratr jmenuje. Už se chtěl zeptat, ale jeho otec byl dřív : ,,Víte co kluci? Nechtěli by jste si dát doma palačinky, když už jsme všichni spolu?" Ale Gregorovi to přišlo nějak divné. A navíc nikdy palačinky neměli. ,,Vím, že je to už dávno, ale co, obnovíme staré zvyky," řekl táta a máma rázem vykřikla : ,,Teda tatínek chtěl říct,  že by jsme si dali poprvé palačinky, které jsme nikdy neměli. Že jo tatínku?" A když to dořekla, odtáhla si tátu na stranu a něco mu tam vysvětlovala. Moc to nechápal, ale když viděl svého bratra, jak na něj čučí, nemohl odolat a vrhl se na něho. Zase se opakovalo to, co ve škole.  Rodiče to zatím dořešili a když si všimli kluků, jak se zase perou, rozeběhli se k nim. Máma je uklidňovala a táta se to snažil řešit jinak. Vlítl mezi ně a snažil se je rozdělit. Než ho omylem kopnul Gregor do nosu, když se táta nakláněl. Pak se přestali oba prát. ,,Jsi v pořádku tati?" zeptali se najednou ale táta neodpověděl, ležel bolestí na zemi a máma se ho snažila uklidnit. Všude bylo spoustu krve a máma dala klukům telefon, ať zavolají záchranku, že se zatím pokusí zastavit tátovi krev. Kluci se na sebe podívali, ale prát se nemohli a tak se zeptal Gregor první : ,,Neznáš číslo na záchranku?" Jeho bratr kývl, že to číslo zná a tak mu předal Gregor telefon. Předal ho opatrně tak, aby se ho při tom nedotkl. A jeho bratr vytočil číslo a volal.. Dlouho to trvalo ale nakonec se někdo z telefonu ozval : ,,Dobrý den tady městská policie co si přejete?" A ten kluk tam jenom stál a nic neřekl než se ho Gregor nezeptal : ,,Co říkal?" Když nebyla žádná reakce vyrval mu telefon z ruky a začal hlásit adresu. A policajt se ptal : ,,A můžete mi říct, co se tam stalo?" A když mu Gregor všechno vyklopil, a ještě chtěl pokračovat, tak se ho policajt zeptal : ,,Hele, nechápu proč voláte policii, ale my tady jsme tady od toho abychom řešili zločin, radši vám zavolám záchranku....a vypadl telefon.
Jejich táta mezitím skoro vykravácel (nebo to tak aspoň vypadalo). Po chvíli přijela sanita a naložila zraněného tátu i s ostatníma.....

POKRAČOVÁNÍ PŘÍSTĚ

Náhlý příjezd Kde žijí příběhy. Začni objevovat