Küçük Şeytancık (A)

124 15 3
                                    

 Gözlerimi araladım. Aynı yer. Aynı boşluk hissi. 

"Günaydın küçük şeytancık.Saat Lucifer'i şeytan geçiyor.Haha" 

Yine aynı ses beynimde yankılandığında elime aldım ilk şeyi duvara doğru fırlattım. Bu dün içtiğim bira şişelerinde biriydi. Duvara çarpan cam parçacıkları yere yağmur gibi yağdı. Küfrederek doğrulduğum yataktan kalktım. 

Saat sabahın altısıydı. Altıyı üç geçiyordu.

Gözlerimi silip biraz daha uyandım.Yeni ve berbat bir gün daha. Bugün ne olacak bakalım. Gene kafamdaki p*ç neler saçmalayacak. Her seferinde söylediği şeyleri aklımdan atmaya çalışmam uzun sürüyordu. Odadan hiç çıkmadığım varsayılırsa bu sinir bozucuydu. Daha doğrusu çıkamıyordum. 

Bundan  en son on üç gün önceydi. En son dışarı çıktığım zaman .İlk o sesi duyduğum zaman. 

İlk başta düşüncelerim sanmıştım. Ama bariz değildi. Hiç kimse bu kadar acımasızca düşünemezdi.Godzilla hariç.Dracula da olabilir. Gerçi Drakula'yı hiç okumadım iyi mi kötü mü bilmiyorum ama kötü diye tahmin ediyorum.Umarım haklıyımdır.

Sese itaat etmek zorunda kalıyorsun. Kalıyorum. Öldürdüğüm o küçük çocuk hala gözlerimin önünde.

 Böyle bir durumda dışarı çıkmam bir daha olası değildi. Her an kendimi kaybedebilirdim.

Dolaba gidip daha ne kadar biram kalmış diye baktım. Üç tane. Tasarruflu olmalıyım ama uyanmak için içmem lazım. Bir tanesini açtım ve büyük bir yudum aldım. Birayı seviyorum.

"Çok fazla içiyorsun küçük şeytancık.Sarhoşluk günahtır ama "

Tam o sırada çalan kapı ziliyle başımı kaldırdım. Buraya kim gelmiş olabilirdi ki ?  Beni kimse ziyaret etmezdi . 

"Kapı sesleri ölüm fermanı ikisi de aynı.Ben olsam dikkat ederdim"

Kafamın içindeki sesi duymazlıktan gelerek yavaşça kapıya yaklaştım. Gözümü deliğe denk getirdiğimde yüzü bi şeyle örtülmüş birinin duruduğunu gördüm. Kimdi bu ?

Kapıyı derin bir nefes alarak açtığımda ise hiç kimse yoktu. Kapıyı açmam en fazla 3 saniye sürmüştü. Bu kadar kısa sürede biri nasıl gidebilirdi ki ? Ansızın kapının önünde duran küçük notu fark ettim. Almak için eğildim.

Notu tuttuğum an kafamın içindeki ses sustu. Mırıltıyla okudum. 

-Torshine Deposu 4 şifre : 242

Bu bir tür adresti. Altında kırmızı bir şekilde şu yazıyordu:

Sadece küçük şeytancıkları için. Gelmezsen ölürsün

*İyi mi oldu kötü mü bilmiyordum. Neyse okunur ve beğenilirse yazmaya devam ederim  :)

Küçük ŞeytancıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin