Sibiu

186 14 3
                                    

-Hai scularea este deja ora 10. Zbiera Andrei ducându-se  sa pregatise masina  de plecare. 
M-am dus la baia sa ma spal si dupa am mers cu toti la masa. 
- Am  o ciudata impresie ca in Sibiu  se va intampla ceva rau dar nu stiu ce.
-Alex va fii bine.
Am urcat in masina si  am plecat bucurosi cu toate ca eu aveam o impresie cam proasta despre Sibiu.
-Deci  vom merge pe autostrada ca  sa nu  mai trebuiasca sa ocolim toate masinile abandonate?
-Alex ce crezi?
- Ammm  ce?  Da pe autostrada e ok.
-Alex vafi ok ce se poate intampla?
  Masina mergea incet prin oras ocolind mașinile distruse, spre autostrada, iar eu ca sa uit  de sentimentul prost pe care il aveam m-am  dus in spatele dubitei si am inceput sa vad ce arme sa port cu mine mereu.  Am luat,, O tanto-ul " pusca de vânătoare  1 cutit de aruncat unul de armata,  singura problema era ca nu aveam unde sa l oun pe toate, adica " O tanto-ul " avea propria lui teaca,  pusca o tineam in spate,  dar cutitul de armata si cutitul de aruncat nu aveam unde,   dar sa mai iau si un pistol pe langa.
-Alex uite am gasit ceva ce cred ca o sa te ajute, si Ariana imi intinse o curea in care imi puteam agata armele.
-Ms acum imi potnlua si un pistol. 
Acum ca veam unde sa imi pun armele am mai luat un pistol de 9mm, le-am  pus pe toate in curea si - m-am  dus langa Andrei.
-Alex in 2 ore ajungem in Sibiu spunele fetelor sa isi faca inventarul la arme.
  Ma-m dus in spate si am vazut ca fetele deja se uitau la ce arme sa isi ia cu ele.
-Cassie ce arme iti ei?
-Pai imi voi lua katana pe care am găsit-o  pentru ca ma imt legata de ea cumva  si pistolul asta,  cred ca este destul.  Pistolul ei era un revolver destul de usor de folosit fara recul mare asa ca era perfect.
-Ariana tu ce arme iti iei?
-Pai u imi iau bata si mitraliera si poate un cutit.
-Alex au facut fetele invent...  Nu a terminat de vorbit ca ci masina sa rasturnat. 
M-am dus  in fata si am vazut  ca Andrei era plin de sânge.  Fetele  iesise pe partea cealalta,  si  ele erau ranite  dar nu ca si  Andrei  el avea nevoie urgenta  de îngrijiri  medicale. 
L-am scos pe Andrei din mașină  si atunci am vazut cauza accidentului , in fata era un infestat de 2 metri plin de muschi,  era un evoluat.
Am luat pusca si l-am impuscat in cap,  dar nimic, el a inceput sa fuga spre mine, i-am mai tras un glont in cap  dar nimic.  Am inceput sa fug spre fete făcându-le  semn sa se dea la o parte , infestatul gigantic nu le-a  vazut si a inceput sa fuga mai repede spre mine pana am ajuns aproape  de un bloc.  Am intrat in scara blocului si m-am  ascund dupa colt așteptand ca el sa vina,  cand am auzit ca se aproprie am luat -"O tantoul" si cand  a intrat pe usa blocului  i-am infipt cutitul in capul bestie  care a cazut la pamant.
-Vai de viata vietilor mele ce dracu am facut sa merit asa viata?
Am luat sabiuta din capul bestiei si ma-m întors  la dubita unde Cassie si Ariana  ii  acoperise taieturile lui Andrei.
-Deci ce are?
-Are nevoie neaparata de antibiotice apa oxigenata,  ii trebuie cusuta rana astfelt moare.  Ariana incepuse sa planga.
-Haideti in blocul de acolo gasiti o camera si ma asteptati acolo eu ma duc  dupa medicamente ok?
-Ok!
Le-am ajutat sa il duca pe Andrei in bloc si dupa ce am gasit o camera curata le-am spus sa baricadeze usa.

Am plecat spre spital care era in centrul orasului.  Am mers pe langa blocuri  unde ma-m  intalnit cu 2 infestati,  am luat "O tanto-ul" si i lam bagat in capul unuia dinre cei  doi iar  pe celalalt l-am impuscat in cap.
Am plecat in continuare spre spital,  pe drum nu am gasit nici un singur infestat, cea ce a fost foarte ciudat.
Odata ajuns la spital am vazut inca o hoarda de 10 infestati,  am fluierat incet si 4 dintre ei au venit spre mine,  cand au ajuns destul de aproape i-am omorat fără nici o problema,  pe ceilalti ramasi i-am omorat cu pistolul.
M-am  uitat la spital si era in paragina complet,  cand ma-m  uitat mai atent  la un geam am vazut un cap cu ochii albi care se uita la mine cu o privire sadica  am clipit si la geam nu mai era nimeni.  Afara era inca zi era ora 14.
Cu toate ca stiam ca ceva ma asteapta in spital, nu am putut sa il las pe Andrei degeaba asa ca am scos "O tanto-ul" si am intrat in spital,  totul era distrus se smtea un miros de cadavre in putrefacție ,   podeaua era plina de sânge  la el ca pereti,  cand in fata mea l-am vazut din nou,  era un infestat cu ochii albi care se uita la mine cu un  zâmbet  sadic, dar nu a facut nimic si doar sa intors cu spatele la mine si a plecat spre depozit exact unde trebuiam eu sa ajung,  cand am mai facut un pas individul a aparut din nou  cu acelasi zambet idiot pe fata dar avea un ghiozdan in mana.  Mi-a  aruncat ghiozdanul la picioare si a plecat.  Cand ma-m  uitat in el am vazut ca ghiozdanul era plin de medicamente. 
De undeva in umbra l-am auzit cum spune mai mult maraind decat vorbind.
-Esti mort deja.
Am luat ghiozdanul si am fugit spre iesire  afara nu era nimic in afara de gramada e infestați pe care am omorât-o nu ma  era nimic.  Am luat-o  la fuga spre  bloc.  In 10 minute am ajuns in  fata camerei in care erau fetele si Andrei.
-Hey deschideti sunt eu.  Dupa doua secunde o vad pe Cassie in fata usi.
-Ai adus medicamentele?
-Da! si i-am dat ghiozdanul.
-Dar tu ce faci nu intri ?
-Am putina treaba  de rezolvat daca nu ajung pana maine il luati pe Andrei si plecați.
-Alex ce vre...  Nu am lăsat-o  sa termine caci am apucat-o  de solduri si am sărutat-o  adanc.
-Cassie pentru tine as veni si din iad, sa stii ca te iubesc.
Am lăsat-o  pe Cassie in usa,  incepuse sa planga dar m-am prefacut ca nu observ si  am fugit pe scari.  Cand am ajuns afara l-am vazut din nou pe infestatul acela ciudat era in padure se uita la mine si zambea.  Am fugit spre el pana am ajuns in mijlocul paduri, atunci am realizat ce era ciudatul ala.....  era un,, vânător " in momentul ala mi-au  rasunat in cap cuvintele din videoclip,,  vanatori ataca doar noaptea".  Am facut o greseala imensa.
Mi-am amintit ca vanatori nu  iti pot da virusul  chiar daca te musca.
-Hai bestie nenorocita.
-Crezi ca ma poți  omora taratura ce ești aratați fata. 
In padure era intuneric complet ,  ma tot uitam in jur cu,, O tanto-ul" in mana.
Cand l-am vazut acelasi zambet satanic cu ochi albi care straluceau.
-Prea multa galagie!
- Esti un nebun o bestie infecta,  o sa te omor si dupa ma voi caca pe tine. 
Se rotea in jurul meu fara sa faca nimic.
-Rana la picior.
Dintr-o  data se repede spre mine dar ii anticipez miscarea si ma feresc infigandui katana in inima., scot katana din el si ii dau un picior in cap arucându-l  cat colo.
- Esti speriat.
-Rana la umar.!
Mi-am  dat seama ce facea imi studia punctele slabe.
Statu 2 secunde si se repezi la mine dar nu am reusit sa  ma feresc asa ca imi dadu-se una in umarul stang dislocandul.
-Ah bestie infecta.
-Rana la picior!
Sari inca odata spre mine dandu-mi una in impuscatura din picior,  rana se desfacuse si incepuse sa sangereze abundent.
-Ți-e  frica.
Se apropie de mine si imi zambea cu.. cu acelasi zambet sadic si imi spuse printre maraituri.
-Ți-e  frica, esti mort.
Imi mai dadu un pumn in fata trântidu-ma la pamant si făcându-mă  sa imi scap sabia.
-Frica omoara.
Se pregata sa imi dea lovitura finala,  atunci mi-am  dat seama ce facuse defapt  imi scanase fiecare slabiciune si se folosise de el se folosise de frica mea de rana de la picor si de rana de la umar care o căpătasem de la accident.  Atunci am inceput sa plâng gândindu-mă  la Cassie la Andrei si la familia mea atunci am inceput sa strig
-Nu nu nu nu eu nu voi muri  nu voi muri aici.
-Om slab,  ți-e frica.
-Da si ce,  am persoane care sa ma ajute.
-Om slab ți-e  frica!
M-am  ridicat de pe jos cu sabia in mana dar el imi dadu un  picior in fata trântidu-ma  la pamant,  dar nu mi-a pasat, ma-m ridicat din nou.
-Om slab ți-e
-Ba nu  ți-e iti este frica.
-Iti voi omora prietena!
-Nici nu stii cum o cheamă!
-Cassie,  spuse mai mult scuipand si chinuindu-se. 
In momentul acela ma-m  ridicat si i-am  infipt sabia in cap.
-Nu omori pe nimeni putoare nenorocita ce ești  o sa va trimit pe toti in iad daca va atingeți  de Cassie. Atunci infestatul a cazut in genunchi.
Am scos sabia din el si m-am  dus langa un copac,  ma-m  asezat langa el si am inceput sa  plang.
-Nu mai pot nu mai vreau,  am luat  pistolul si mi l-am  pus la cap,  dar atunci ma-m  gandit la Cassie ce va face fara mine cine o va proteja?
Am pus pistolul la loc si am  pornit spre bloc,  dupa 30 de  minute  am ajuns la bloc plin de sange ranit la umar si șchiopătând ,  am batut la usa si il vad pe Andrei in  pragul usi cu mana bandajata si cu un bandaj la cap,  asta este ultimul lucru pe care l-am  vazut,  am cazut in genunchi si am leșinat.

Sper ca va placut. scuzati greselile gramaticale din nou .  Credeti ca  va supravietui Alex sau am terminat aici cu el? Veti afla in capitolul urmator.

The VirusUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum