Am pornit spre Moscova , ambaland motorul motocicltetei la maxim , vroiam sa vad ce viteza puteam prinde. Tot ambaland motorul motocicletei mi-sa facut foame asa ca am , schimbat directia spre un supermarket pe care l-am vazut in departare ! Odata ajuns in parcarea supermarketului am lasat motocicleta si am intrat in supermarket unde erau 5 infestati, asa ca am strigat catre ei
-Ce bine ca sunteti aici , acum imi pot testa noul meu brat haideti la mine!
Infestati atrasi de zgomot au venit unul cate unu spre mine asa ca m-am ocupat de primi 4 foarte usor , ia-m luat de cap si l-am strivit plin de placere .Ultimul a venit spre mine asa ca i-am dat un pumn in burta si lam zburat intr-un raft facandul sa isi rupa picioarele , m-am indreptat usor spre el si am stat sa vad cum incearca sa ma muste , cand era destul de aproape sa ma muste am ridicat piciorul si i l-am pus pe cap dar nu l-am strivit doar am stat si am asteptat sa vad cum bestia se zbate sub greutatea piciorului meu cand.... la un moment dat sa auzit un mic poc... capul lui era facut afis!
-Mainile sus bestie ce esti! si indrepta un pistol spre mine
M-am intors cu spatele si am vazut spre mirarea mea...... o familie! Erau 2 parinti si copii lor , unul dintre ei avea 5 ani si celalalt copil era o fata de 15 ani , semana asa mult cu Cassie, incat am inceput sa plang pe sub masca!
-O familie care a supravietuit pana acum ! stiti ca este o minune!
-Arunca-mi katana !
-Asta nu se poate !
-Bine uite cum facem , eu voi veni incet la tine ... ok .... si voi lua incet katana iar daca faci ceva gresit te impusc !
Nu am zis nimic , doar am asteptat ca el sa vina sa imi ia ,, Nodachi-ul " si cand sa apropiat destul de aproape i-am servit un cot in gura facand-ul sa cada pe jos . Odata ce l-am vazut jos i-am luat pistolul si mi-am pus piciorul pe pieptul lui cand sa auzit un strigat
-Nu o face te rog frumos , e tatal meu !
-Era fata aceea , care arata ca si Cassie , plangea , asa ca mi-am ridicat piciorul de pe el si l-am ajuta pe tatal fetei sa se ridice !
-Poftim pistolul!
-Mersi , cred!
-Scuze pentru lovitura..... dar nimeni nu pune mana pe ,, Nodachi-ul" meu !
-De ce e asa impor.....nu a terminat propozitia ca deodata sa auzit un strigat de afara. Era un evoluat musculos ca si cel din Sibiu!
-Ia-ti familia si intrati in baia supermarketului asteptati-ma pana cand vin sa va chem !
-Pff il pot omora usor, si incepu sa il impuste in cap pe infestatul gigant dar nimic!
-Acum sa enervat sa stii , si infestatul incepu sa fuga inspre mine , asa ca am scos Nodachiu-ul si am astepta pana cand monstrul a venit destul de aproape de mine , cand a juns la o distanta favorabila m-am dat la o parte din calea lui facand-ul sa intru intr-un perete . Pana sa se ridice am sarit pe el si i-am infipt sabia in cap facand-ul sa cada pe jos intr-o balta de sange!
M-am dus la baia si am batut la usa ,
-Hey puteti iesi acum , dar nimeni nu raspunse am auzit niste sgarieturi pe usa , asa ca am dat un pumn la usa facand-o sa zboare . Cand am intrat am fazut-o pe mama copiilor , era un infestat , am luat-o de cap si le-am spus celorlalti sa iasa!
-Stii ce trebuie sa fac nu ? i-am spus tatalui care plangea , el a dat in cap afirmativ .
Am luat-o pe mama lor de cap si am dus-o in spatele unui raft , acolo i-am strivit capul !
-Hey imi pare rau sa stiti !Unde aveti voi adapostul?
Tatal aproape distrus si printre lacrimi mi-a spus
-Nu prea departe de aici este un bloc stam acolo cu inca , cateva familii!
-Atunci , hai sa mergem !
l-am ajuta sa se ridice si am plecat inspre adapostul lor . Fata il tinea pe pusti in brate iar tatal plangea !
Dupa cateva minute am ajuns la bloc !
-Deschideti usa sunt eu!
Usa sa deschis larg si in pragul ei statea , ghiciti cine , comandantul care m-a gasit pe marginea raului!
-Comandante, vad ca nu ai scapat de geaca aceia de piele!
-Poftim?
-Stai un pic .... Alex?
-Da cine altcineva ar fi destul de distrus mintal sa va jigneasca geaca?
A venit la mine si ma luat in brate !
-Ce e cu masca ?
-Poveste lunga , bunul meu prieten , iti voi explica la masa !
Am intrat in bloc si ma invitat intr-o camera imensa cu o masa lunga in mijloc, cred ca a fost o fosta camera de intalnire pentru sedintele pe care le faceau oameni sa decida anumite probleme a blocului , cum are fi cine repara geamul spart al blocului.Ne-am asezat la masa impreuna cu inca 5 famili.
-Deci acum iti poti da masca jos!
-Nu pot!
Si am inceput sa le explic tot ce sa intamplat pana acum cum l-am gasit pe Andrei Cassie si Ariana , cum au murit Andrei si Ariana , si la urma cum a murit Cassie !
-Bine dar cu masca ce este ?
Atunci le-am explicat cum m-am trezit in buncarul subteran si cum mi-au inclocuit bratul original cu unul din fier .
-Alex iar faci glume? Cum sa ai o mana de fier?
Atunci mi-am dat hanoracul jos si toata lumea mi-a vazut mana .
-Alex .......... imi pare rau !
-Nu este nimic !
-Dar ce faci aici Alex unde te duci ?
-Trebuie sa ajung in Moscova ca sa pot omora experimentul x!
-Experimentul X, adica primul infestat ?
-Da , toate moleculele infestate sunt legate intre ele asa ca odata ce omor celula mama mor toate celelalte celule!Maine eu plec sa stiti nu pot sa stau mult vreau sa intarzi mult , eu sunt un om de cuvant si daca i-am permis primului infestat sa aiba o intalnire cu mine nu as vrea sa il dezamagesc!
Dupa masa toata lumea sa dus in apartamentelelor sa doarma , dar eu m-am suit pe acoperis , stateam si ma uitam la oras ,care era distrus complet .
-Scuze ca te deranjez !
-Nu e nimic, doresti ceva ?
-Ma cheama Sophia sa stii !
-Fata respectiva parca era sora geamana a lui Cassie.
-Sunt sigur ca vei omora experimentul x dar ...... as vrea sa te rog ceva .....
-Spune !
-As vrea sa vad fata eroului meu !
-Prea bine !Mi-am dat jos masca si am pus-o jos , Sophia si-a dat imediat seama ca plangeam cu toate ca tineam capul in jos . Atunci ea mi-a luat capul in maine si mi-a dat un sarut scurt!
-Nu mai plange puiut! Ne vom vedea curand !
Am inceput sa plang mai tare , am inchis ochi stand in bratele fetei , dar cand am deschis ochi fata nu mai era! Atunci mi-am pus masca la loc si am plecat spre supermarket deoarece imi lasa-em motocicleta acolo!Am ajuns la supermarket am urcat pe motocicleta si am pornit spre Moscova !
CITEȘTI
The Virus
Science FictionAlex este unul dintre putini supravietuitori al unui atac virus care ii face pe oameni agresivi. Pierdut si nestiind cine este pleaca in cautarea prietenei si familiei lui.( coperta facuta de ,, anonima_b_, Daca aveti nevoie de o coperta treceti pe...