EXPERIMENTUL X

195 16 7
                                    

Am deschis usa depozitului si am intrat înăuntru, peretii depozitului aveau multe tepuse foarte ascutite puse acolo,   sa nu il lasa pe primul infestat  sa sparga pereti! 
Mi-am scos sabia si am inaintat incet,  cand l-am vazut primul infestat  era o bestie gigantica  plina de muschi!

Am deschis usa depozitului si am intrat înăuntru, peretii depozitului aveau multe tepuse foarte ascutite puse acolo,   sa nu il lasa pe primul infestat  sa sparga pereti!  Mi-am scos sabia si am inaintat incet,  cand l-am vazut primul infestat  er...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Bestia a inceput sa tipe si sa lovească podeaua cu pumni lui gigantici. A inceput sa fuga spre mine si sa zbiere!  Cand a ajuns langa mine a facut un salt gata sa ma zdrobeascad dar am anticipat mișcare  și m-am rostogolit  într-o  parte.  Am strâns sabia in mana si i-am facut o taietura gigantica in brat,  făcându-l sa tipe mai tare.  A lovit o data in pamant cu pumnul făcându-mă  sa ma dezechilibrez si sa cad,  monstrul a profitat  de ocazie  si ma aruncat atat de tare incat ma izbit de tavan.  Am cazut pe podeaua rece si murdara,  plin de sange pe tot corpul .
M-am  ridicat de jos si am vazut într-un  colt o gramada de butoaie aruncate pe jos asa ca am inceput sa fug spre ele cu bestia in spatele meu,  cand am ajuns la butoaie  ma-m  urcat pe ele dintr-o saritura si am asteptat ca bestia sa vina,  cand a ajuns destul de aproape am sarit pe ea si i-am înfipt sabia in cap.  Bestia acazut pe jos stand într-o  balta de sânge!
M-am dat jos de pe bestie dar  cand ma-m  intors sa vad daca mai misca ea imi daduse cu ultimele  puteri  o palma si ma alansat într-o  tepusa.
Ma aruncat atat de tare incat tepusa mi-a iesit pe partea cealaltă.
-Alex,  Alex ai reusit toti infectați,  au murit.Era John  imi vorbea  prin stație.
-John,..... Stii....  Eu.....  Nu..  Mai...  Ajung...  Slujba mea sa terminat.
O vad pe Cassie si pe familia mea, sunt in fata mea si Cassie  se îndreaptă  spre mine
-Hey pui ai salvat lumea,  si imi dadu un sărut,  acum vom fi impreuna din nou.
Incep sa vad totul cat mai in ceata totul se face negru,  acum voi fii din nou cu ea... cu fata  din poza cu...  cu Cassie

BUN ACESTA A FOST FINALUL CĂRȚII  DRAGII MEI!

The VirusUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum