Viktor - Queen of his Fascination

814 23 1
                                    

Frozen Lake

Hatalmas köszönet FeatherLightness - nek, akivel együtt írtuk ezt a történetet! 😊


Ahogy a két magyar lány bandukolt az oroszországi Szentpétervár melletti erdőben, az egyikük panaszosan megszólalt:

-Ana, tudod, amikor azt mondtam, hogy menjünk el korizni, nem arra gondoltam, hogy rángass át a fél városon, hogy aztán még fél órát kutyagoljunk az erdőben hátunkon a kilós korcsolyákkal...-nyafogott, mire barátnője felnevetett.

-Nyugi már, itt kell lennie valahol.

-Tudod egyáltalán hol vagyunk?-sóhajtott.

-Én nem, de a mobilon igen.-mutatta fel a mobilját, aminek a képernyőjén látni lehetett a google mapset megnyitva.

-Aztán ha be sincs fagyva az a tó, akkor te cipelsz visszafele..

-Ebben a szerény mínusz 15 fokban szerintem be lesz fagyva.-kuncogott.

-Ha te mondod..-sóhajtott már szinte reményvesztetten Hel.

-Ott is van!-kiáltott fel lelkesen és kocogva megindult az irányába.

-Ne rohanj már! Nem érzem a lábamat..-indult meg Ana után- Francos Oroszország és a francos mínuszai...-morogta magában a lány.

Amikor kiértek egy rétre, csodálatos látvány tárult eléjük: mindent beborított a fehér hó, a befagyott tó szélén szomorú fűzek lengedeztek, s a jégen megcsillant a felhők között átszűrődő napfény. Az egésznek volt egy hihetetlenül nyugodt atmoszférája. Mindkét lánynak hatalmas vigyor ült ki az arcára.

-Gyere, vegyük fel a korikat- mondta Ana fellelkesedve a jég látványán, s már a kezében is volt a saját hófehér, arany élű korcsolyája. Helnek sem kellett sok idő, hogy kövesse a példáját a saját, fekete szerelmével.

-Te, ez ugye nem fog beszakadni alattunk?- kérdezte miután odalépett a tó széléhez.

-Egyszer mindent ki lehet próbálni.- vont vállat Helre kacsintva, majd rálépett a jégre.

-Ja, meg yolo meg minden...-fintorgott a lány, s követte Anát.

Párszor körbesiklottak a tavon, majd középre érve megálltak:

-Na mehet a nagy produkció?

-Ha készen vagy.- pillantott fel barátnőjére izgatottan Ana.

-Én mindig.

-Akkor mehet.-mondta egy határozott bólintással. Miután egymásnak háttal felálltak a kezdő pozícióba, bele is kezdtek- Tudod, egymást tükrözve kezdünk.

-Aham.- motyogta Hel, erősen koncentrálva.

-Elindulunk a két széle felé,azután egy forgással a tó eleje felé-instruálta Helt, s miután elérték a célt, egy lépéssorozattal visszatértek a kiindulóponthoz.

-Körözés, majd kifordulunk és egy triple axel-tökéletesen érkeztek- kombinált forgás – fejükben hallották ahogy a zongora felgyorsul ennél a résznél-, be közepre és egymással szemben Viktor Nikiforov féle hívó mozdulatok – teljes szinkronban adták elő-, spread eagle-ből egy single toe loop, majd siklunk, kitárt szárnyakkal.- ez volt mindkettejük kedvenc része, ekkor csendesült el a zene,s minden tekintet az előadóra tapadt - Ebből egy kombinált triple toe loop és egy quad salchow.- a Salchow után kissé bizonytalanul érkeztek, de a pörgésszám megvolt.

Yuri on Ice imaginesWhere stories live. Discover now