-Akkor délben a vásár keleti bejáratánál?-kérdezte meg még egyszer Helaine.
-Igen, még mindig.
-Jól van, na, jobb biztosra menni.
-Persze, na menjél már, mert délután 1-re sem fogtok odaérni. – tolta ki az ajtón Ana a barátnőjét.
-Mi az, mit tervezel, hogy ennyire kettesben akarsz maradni Vityával, huh?-vigyorgott mindentudón a lány, mire Ana csak az arcába csukta az ajtót- Hmph, milyen faragatlan.- majd odament a már a falat támasztó Yuriohoz, aki egy mosollyal fogadta, s elindultak.
-Na, elmentek?-kérdezte a konyhában tevékenykedő Viktor.
-Egy kis unszolásra, de végül sikerült Helt is elindítani.-nevetett a lány.
-Akkor csak ketten vagyunk?- hagyta abba, amit csinált, s így hátulról megfogva a lány derekát súgta a fülébe.
-Nagyon úgy tűnik..-válaszolt halkan, remegő hanggal.
-Helyes.- lehelt egy csókot Ana nyakára Viktor, mire a lánynak elállt a lélegzete.
-Nekem öhh..zuhanyoznom kell.-menekült gyorsan, és a fürdő felé vette az irányt, a férfi magában kuncogva nézett utána.
Mikor beért, magára zárta az ajtót és elkezdett vetkőzni. Mármint levette azt az egy darab inget, ami volt rajta.
-Ha ez így folytatódik, nemsokára ismét az ágyban kötünk ki...-motyogta a bajsza alatt Ana, ahogy belépett a zuhany alá.
Már a haját mosta, amikor kinyílt az ajtó és Viktor lépett be rajta.
-T-te mit csinálsz itt?-takarta el meztelen testét Ana azonnal, amennyire csak tudta, s tágranyílt szemekkel bámulta a férfit, ahogy az lassan megszabadult az alsónadrágjától és folyamatosan rajta tartva a szemét, belépett a víz alá, csupán 20 centire állva a lánytól, aki épp szívrohamot készült kapni.
- Nem bírtam ellenálni a kísértésnek, zvezda moya. – duruzsolta csábító mély hangján, majd két ujjával felemelve a lány állát, ajkát az övéire nyomta, miközben szorosan magához húzta.
- V-Viktor...mit csinálsz?-zihálta Ana, alig bírva ellenállni a férfinak.
- Inspirációt merítek.- és már folytatta is volna, de a lány a mellkasának támasztva a kezét, megállította.
- Hogy érted?-nézett rá zavartan.
- Nem tudtam, mi legyen a következő szezonban a témám. Azonban Yurio rávilágított, hogy aki iránt a legtöbb szenvedélyt tanúsítom, az te vagy. És nem is érthetnék vele egyet jobban. – simította meg Ana orcáját gyöngéden a kezével, mosolyogva. – Te vagy az én inspirációm, amiből minden erőmet, eltökéltségemet, értékemet nyerem. Inspiráció nélkül mit sem érnék a jégen. Ahogy nélküled sem az életben. – suttogta az utolsó mondatot, s Ana elnyílt ajkakkal bámulta.
-Szeretlek, Viktor.-bukott ki a lányból hirtelen, mire a férfinek elakadt a lélegzete. Még sosem vallott szerelmet neki, ő már többször is adta tudtára érzéseit, azonban Ana eddig nem válaszolt. Hirtelen átkarolta és magához nyomta, egy egészen új szintű hévvel, fülledt csókba vonta a szíve választottját. Két lábát fogva felkapta, úgy préselte a falhoz, miközben a lány a nedves hajába túrva nyögött fel kéjesen két csók között. A férfi lassan áttért a lány nyakára, újabb lila foltokat adva a már meglévőkhöz, majd felnézve mélyen a szerelme csillogó szemeibe nézett, aki zihálva nézett vissza rá, hatalmas vággyal a tekintetében. Azonban a férfi letette a földre, s enyhén elhúzódott tőle, mire a lány csalódott kifejezéssel az arcán vizslatta a férfiét.
- El nem tudod képzelni, mennyire akarlak, zvezda moya. De ha most nem állok le, egyáltalán nem fogok. És nem akarom, hogy később megbánd, amit most tennénk. – mondta halkan, vágytól rekedt hangon, mire a lány egy kis szünet után vonakodva bólintott. Egy darabig csak egymást nézték; Anát Viktor izmos, s most a víztől fényes teste és a tündöklő tengerkék szemei bűvölték el, míg a férfit a lány, csodálatos vonalai és az oly csábító rózsás, dús ajkai, a csillogó szemeivel.
- Én is szeretlek, Eliana. Moya zvezda. – vette kezébe Ana arcát, s a lány belesimult az érintésébe, miközben szerelemmel átitatott tekintettel bámulta Viktort, aki nem tudott betelni vele.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Yuri on Ice imagines
ФанфикYuri on Ice characters x OCs (/Reader if requested) - no english version yet - egyelőre csak egy történet van, azonban az is régóta csak áll egy helyben, lehet később folytatom. - ha van ötletetek történetre, küldjétek