Gece rahatsız yatağından dikkatlice kalktı,kardeşlerini ezmemeye çalışarak odadan çıktı ve banyoya girip elini yüzünü yıkadı.Aynada bir süre kendine baktı.Beline gelen kahverengi saçları,saçlarıyla aynı renk gözleri vardı,garip bir şekilde kardeşlerinin saçları turuncuyken Gece'ninkiler kahverengiydi.Saçları dağılmıştı ve oldukça garip gözüküyordu,duşa girdi çıkınca saçlarını taradı.Acelesi olmadığı için yavaş yavaş yapıyordu hepsini.Saçlarını kuruttuktan sonra mutfağa gitti,en büyük kardeşi Rana uyanmıştı,su içiyordu "Günaydın" diyip gülümsedi Gece.Rana'nın dün gece ağladığı gözaltınlarından belli oluyordu.Rana da gülümsedi ve yatağına döndü.Büyük bir ihtimalle okula gitmeyecekti.Gece elinden geldiğince sessiz bir şekilde omlet yapmaya başladı.Altı tabak,altı çatal,bir biberon ve dört bardak çıkardı.Omleti küçük parçalara böldü ve her bir tabağa birer parça omlet koydu.Koyduğu parçalar oldukça küçüktü.Dört bardağı yarısına kadar sütle doldurdu.Biberonun tamamına süt koydu.Kardeşleri sırayla mutfağa girdi,hepsi gözlerini ovuşturuyordu.Sırayla sandalyelere oturdular ve yemeye başladılar.O sırada telefon çaldı.Gece kalkıp telefonu açtı,arayan teyzesiydi "Merhaba hayatım ben teyzen,beni hatırladın mı?" dedi teyzesi, "Elbette teyzeciğim,nasılsın?" dedi Gece,en küçük kardeşi ayağına sarılmış kim olduğunu soruyordu."Tabiki iyiyim,bir şeye ihtiyacınız var mı diye sorucaktım,dayın o taraflara geliyor." dedi teyzesi.Gece,Tuna'ya sus işareti yaptı ve "Yok teyzeciğim çok teşekkürler" dedi.Teyzesi "Emin misin?" diye sordu,iyi niyetliydi fakat zengin kocası Harun'la evlendikten sonra çok değişmişti.Gece "Eminim." dedi,teyzesi "Peki o zaman,görüşürüz canım." diyip telefonu kapattı.Teyzesinin oldukça sinir bozucu olduğunu düşündü.Beş yıldır sesini duymadığı yeğenleri şimdi mi aklına geliyordu?Gece,Tuna'yı kucağına aldı yemeğini yemesine yardım etti ve oynamaları için onları salona gönderdi.Evlerinde mutfak,yatak odası,banyo ve salondan başka bir şey yoktu.Gece masayı topladı ve tezgaha yaslanıp çocukları izledi."Umarım bir gün mutlu olurlar" dedi sessizce,gözünden birkaç damla yaş düştü.