Uyandığında saat 20:40'tı.Hemen kalktı ve mutfağa gitti.Dolaptan peynir çıkardı ve tost yapmaya başladı.Aldığı ekmek onlara anca yetti.Tostları tabaklara koydu ve Tuna'nın biberonunu çıkarıp sütle doldurdu.Kardeşlerini mutfağa çağırdı,yerine yerleşti ve yemeye başladı.Her zamanki gibi normal bir gündü.Sadece hiçbiri okula gitmemişti.Büyük bir ihtimalle okuldan onlara bir mektup daha gelecek ve Gece onu da diğerlerinin yanına koyacaktı.Hepsi aynı okula gidiyordu çünkü oturdukları yere en yakın olan okul orasıydı.Tuna oradaki anaokuluna,ikizler ilkokula,Selin ve Rana ortaokula,Gece liseye gidiyordu.Anaokul,ilkokul ve ortaokul bir binada,lise onun yanındaki binaydı.Yemeklerini bitirip salona gittiler,biraz oynadıktan sonra yataklarına yerleştiler.Her zamanki gibi Gece ranzanın en üstüne,Selin altına,ikizler ve Tuna yer yatağına yattılar.Gece onları ranzada yatırmıyordu çünkü yer yatağının ranzadan daha rahat olduğuna emindi.Gece 06:27 gibi kalktı kardeşlerinin kıyafetlerini hazırladı.Okulları onlara kahvaltı verdiği için evde etmelerine gerek yoktu.Gece yüzünü yıkadı ve kardeşlerini kaldırdı.Kıyafetlerini giymelerine yardım etti.Kendisi de turuncu bir kazakla siyah bir pantolon giydi,boynuna renkli bir eşarp doladı ve kahverengi botlarını giydi.Servisi beklemeye başladılar.Servis geldi,bütün kardeşleri yerlerine yerleştiler.Gece en arkadalardaki yerine gittiğinde marketteki çocuğu gördü.Gece,çocuğa ters bir bakış fırlattı, "Yerimden kalkar mısın?" dedi.Çocuk, "Bence ikimizin yeri olabilir,ikili koltukta tek başına oturamazsın." dedi.Gece, "Neden?" diye sordu.Çocuk oldukça hazırcevaptı, "Oturabileceğim başka bir yer yok,yanıma otursan ölmezsin." dedi.Gece yanına oturdu,yok boyunca camdan dışarıyı seyretti.Servis okula varınca servisten indi ve okula doğru hızlı adımlarla ilerledi.İlk dersi matematikti,dolaptan eşyalarını alıp sınıfa geçti.Cam kenarındaki sırasına yerleşti.Çocuk sınıfa girip en arka cam kenarına oturdu.Çocuğun yeni taşınanların oğlu olduğu çok belliydi.Gece ders boyunca camdan dışarı baktı.Diğer bütün derslerde olduğu gibi...