Gece hemen kendini toparladı ve göz yaşını sildi.Kardeşlerinin yanında hiç ağlamamıştı,ağlamayacaktı.Kardeşlerinin yanına gitti."Ben markete gidip geleceğim Rana.Hemen gelirim." dedi Gece.Rana başıyla onayladı.Üstüne siyah beyaz çizgili bir tişört,altına uzun çiçekli bir etek giydi.Saçlarını topladı üstüne kot bir ceket giydi.Tarzı oldukça değişikti ama o böyle olmayı severdi.Ayağına kahverengi botlarını giydi,yanına bir miktar para aldı ve kendini dışarı attı.Fazla oyalanamazdı,Rana bir saatten fazla kardeşlerine bakamazdı.Hızlıca markete doğru gitti.Biraz ilerde büyük bir kamyon gördü.Birileri o sokaktaki en büyük eve taşınıyordu.Ev üç katlı bir villaydı ve kamyondan çıkartılan eşyalar oldukça pahalı görünüyordu.Eşyaları eve taşıyanlar dışında kimse yoktu,Gece fazla oyalanmadan oradan uzaklaştı ve markete gitti.Yumurta,ekmek,kurabiye,süt ve makarna aldı.Kasaya yaklaştı ve parasının yeteceğini umdu.Aldıklarını kasaya koydu.Kasiyerin okuttuğu her şeyde Gece'nin kalp atışı hızlanıyordu.Bunları almak zorundaydı,almazsa akşam aç kalacaklardı.Hepsi toplam 26,99 tuttu.Gece'de sadece 20 lira vardı.Bir şeyleri çıkartmaya çalıştı ama hepsini almak zorundaydı.Neredeyse ağlayacaktı ve uzun süredir beklediği için arkasındaki müzik dinleyen çocuk sinirlenmişti.Çocuğun tipi bildiğiniz inek gibiydi,zaten bir elinde test kitapları vardı.Telefonuna bakılırsa oldukça zengindi,giydikleri de tertemiz ve kaliteliydi.Çocuk ofladı ve gerekli olan parayı ödedi.Gece sinirlenmişti ama sesini çıkartmadı,çocuğun yüzüne bile bakmadan aldıklarını poşete koydu ve marketten çıktı.Bu çocuk ne demeye çalışıyordu?Bunu yapınca mutlu olacağını mı sandı?Öyle sinirlenmişti ki ayaklarını yere vura vura gidiyordu.Eve girdi ve aldıklarını dolaba yerleştirdi.Kardeşlerinin yanına gitti ve bir süre onları izledi.Tuna,Rana'nın kucağında uyuyordu.Diğerleri ise sessizce arabalarıyla oynuyordu.Selin bir köşede resim çiziyordu.Onları görünce siniri geçti ve Rana'nın yanına gitti.Fısıldayarak "Tuna'yı yatağına götürmemi ister misin?" diye sordu.Rana,Tuna'yı kucağına verdi.Gece,Tuna'yı yatırıp kardeşlerinin yanına döndü.Rana'ya sıkıca sarıldı ve kardeşlerini izlerken uyuya kaldı.