Chap 5 : suntikan

37 4 0
                                    

Author dh malas menaip. Hope sesangat kali ni korg komen lh pepanjang -,- Author kdg dh malas nk post senarnye..
.
.
.

• selamat mmbaca •

.
.
.
.

Di bilik kesihtan

Bts menelan air liur perit. Mereka juga takut dgn kehadiran white whitch..

Jimin meramas rambutnya kasar. " jadi betul lh yg pagi tadi tu... " mata jhope memandang jimin. " nae..." kata jimin. Muka jhope bertikar pucat.

" yah, palli pergi cari hana, palli ka !! " jerit jin. Jungkook dan rapmon lantas keluar.

Seokjin memandang jimin. ' ottukhe ' getus hatinya. Risau.

★★★

Di perpustakaan.

Taehyung masih ralit membaca buku.

Hana memandang taehyung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hana memandang taehyung. ' hish dia nih, baca je.. Bosan lh.. ' getus hati hana. Matanya menjeling ke arah kanan. ' tt...taemin... Warhhh dia ada kat sini..' jerit hati hana.

Hana mulai bingkas bangun. Di mula melangkah tapi dihalang taehyung.

" haipp ko nk pi mana.. Kan dh janji nk teman aq.. " kata taehying. Tgn kanannya tidak mahu melepaskan genggaman hana. " ishh lpas lh tae... Aq cuma... " " cuma ? Cuma ape ?! Ko nk pi kat tae min kan.. " kata taehyung. Hana mengetap bibirnya. Di rentap kasar tgn taehyung. " boleh x jgn sibuk " kata hana dgn melangkah pergi.

Taehyung mengeluh. Dia tak nak kehilangan hana.

Hana berdiri dgn tidak jauh dgn taemin. Dia berpura² untuk mengambil sebuah buku.

" ouk.. Hana...annyeong " kata seseorg, hana menoleh. Mukanya mulai mencuka. " pe benda ko nih ? -,- " kata hana. " alah lek lh.. Tu pun nk marah... " kata yugyeom yg mulai mendekati hana. " mm...mwo...hh...aa...ape ko buat nih.. ? " kata hana terketar². " wae... Gwenchana ? " soal yugyeom yg semakin dekat. Tgnnya mulai hendak menyentuh tgn hana.

Pakkk!!!

" huh ? " kata yugyeom " ko jgn berani sentuh hana aq.. " kata taehyung sambil memegang tgn yugyeom erat. Mata hana tidak berkedip. " mwo yah igea ?!! Waeyo ?!! " jerit yugyeom. Taehyung memukas kasar tgn yugyeom dgn kasar.

" akk !!! Appo !!! " jerit yugyeom. Pelajar yg mendengar itu mulai memandang mereka. " tt...taehyung ahh... Ha...hajjima... aq x ape ² " kata hana. Rapmon dan jungkook mulai tiba. Lantas di pisahkan taehyung dan yugyeom.

" aihh..ko dh kenapa ?! " marah yugyeom memegang tgnnya. " gwenchana ? " kata rapmon meneliti tgn yugyeom.

" hyung ? Wae ? " soal jungkook. Taehyung mendengus kasar. Lantas dia meninggalkan tempat.

" hana shi... Kajja ikut saya sekejap.. " kata taemin lembut. Hana memandang taemin. Mukanya mulai merona merah.

" ani ! Kau x boleh ! " kata jungkook. " wae ? Ape salah aq...lagipun aq nk dia jadi model aq untuk kelas seni... " kata taemin. " yaishh x guna punya-- " " gwenchana... Saya ikut dia... Jungkook nanti balik suruh saeng saya tunggu dekat pagar sekolah ye.. " kata hana. Jungkook hanya mengalah.

[OG] My Crush Is Vampire | »»KIM TAEHYUNG««Where stories live. Discover now