1 hlídka

79 6 0
                                    

Murinka cítila mokrý čumáček. Byl to Ohnivé srdce. Ahoj Ohnivý. Pozdravila Murinka. Ahoj Murinko,prosím vzbuď svého bratra. Počkám tu na tebe. Murinka žduchala Murina tlapou, pak ho olízla. Murin se zvedl. Co je ? Řekl rozespale. Výcvik. Murinka nečekala na Murina a šla k Ohnivému. Murin se rozběhl k ní. Ahoj Murine. Ohnivý olízl svému synovi ucho. Tati nech toho. Ošil se Murin. Ohnivý toho nechal . Pozdravu je vás máma. Ohnivý dořekl a začal lízat Murinku. Murinka se nechala a vůbec se neošívala. Ohnivý dolízal Murinku. Dnes jdeme na hlídku ,ale bez Šedého. Ohnivý se podíval směrem k Murinovi. Co je s Šedým ? Murin se bál o Šedého. Není mu dobře. Ohnivý se podíval směrem k doupěti léčitelky. Aha. Murin se díval sklíčeně do země. Murine dnes jdeš s námi na hlídku. Ohnivý se snažil Murinovi zlepšit náladu. Aspoň nebudu hnít v doupěti. Murin nezněl vesele. Můžeš se jít podívat za Šedým po hlídce. Pokud to Tečka dovolí. Ohnivému bylo líto Murina. Murin se pousmál. Tak jdeme. Popohnala je Murinka. Ohnivý je zavedl k hranicím. Šel s ni mi i Rudoch. Ohnivý a Rudoch si povídali. Sourozenci se pošťuchovali packami. Ale no tak vy dva !! Okřiknul je Rudoch. Promiň Rudochu. Oba dva svěsili uši a ocasy. Ohnivý se zastavil. Dnes jdeme podél hranic. Proč jde s námi i Rudoch? Murin se díval na svalnaté tělo Rudocha. Kdyby na nás někdo zaútočil. Rudoch je velmi silný a zdatný bojovník . Ohnivý kývl na Rudocha. Koťata čekala co řekne. Rudoch začal mluvit. Jste koťata velitelky a zástupce. Nevím jak vám to vysvětlit. Prostě se vám nesmí nic stát. A už dost mluvení jdeme na hlídku. Rudoch neměl rád všetečné otázky. Všichni větřili. Ušli 3 kilometry což byla polovina hranice. Jdeme do tábora začíná se stmívat. Kočky( mysleni  kočky i kocouři) se vydali zpět. Murin si zívl. Vešli do tábora. Murin se vydal k Tečce.

Divokodomácí klan koček -  začátek výcvikuKde žijí příběhy. Začni objevovat