Čaukyyy🙈❤ Je to tady. Prázdiny jsou tu a nám už v obýváku stojí nazdobený stromeček. :) Jsem hrozně natěšená! Včera jsem byla natěšená na dnešek, ale ten už skončil a teď vám ho celý převyprávím...
Ráno jsem vstala, ale bylo to zvláštní-jednou za rok se mi chce do školy! :D No a na sebe jsem si dala Černé silonky, černou sukni, hodně tmavě zelený svetr a vyčesala jsem si vysoký culík. Osobně si myslím, že jsem nevypadala tak špatně, ale jen můj názor :).
Když jsem přišla do hnusné školní šatny uviděla jsem Verču. Hned jsme si začali povídat o vánocích a jak už je to tady a tak :D. Přišly jsme do třídy a sedly si na naše místa. Po chvíli přišla učitelka a pustily jsme si Milerovi na tripu. Je to skvělej film. Dívaly jsme se na něj i druhou hodinu s učitelem na angličtinu. Kdo ten film neviděl rozhodně doporučuju! Není to vánoční, ale je to o drogovém dealerovi, který si sežene nějakou náhradní rodinu a pašujou trávu. Zní to divně ale je to fakt super komedie :D.
Po dvou hodinách filmu, přišel náš třídní a řekl ať připravíme třídu a stromeček. Po přestávce už to přišlo... rozdávání dárků :) Dostala jsem barevné bločky od Verči, suchý šampon taky od Verči, 1 náramek ručně dělaný od Viky, takovýho mini plyšáka upletenýho taky od Viky, balsám, lak, lesk a to je asi vše. Já všem dala sešit a mýdlíčko. Verče ale ještě něco dodám po prázdninách. :)
Potom už jsme si jenom pouštěli koledy a jedli cukroví. Potom na oběd byla šlichta jako vždy... teda dvojka byl řízek ale mně museli dát jedničku což byla nějaká šlichta... jej :) :D Táta nás odvezl s Verčou domů a já šla s mým psem ven, protože k nám šla návštěva... nebo jako spíš zákazníci se šli podívat na náš barák. jo prodáváme ho:)
Přišla jse domů a ... konečně volno! Vzali jsme domů stromek a ozdobili ho. Vypadá nádherně :D
no a můžete mi do komentářů napsat názor :D
Taky už máte ozdobený stromeček? Měli jste taky nějakou besídku? A co jste dostali od spolužáků? :)
Ps: moc děkuju za 400 shlédnutí, jste skvělý!!!😍😍😍❤
tak se mějte krásně užívejte vánoční náladu a papaaa
CzechBrunette xxx
ČTEŠ
Blog - CzechBrunette
RandomAhoj. Tohle je můj takzvaný anonymní blog. Zde si můžete přečíst o mém životě. Různé rady a tipy zde budou taky. Všechny nápady na kapitoly zvážím a na 99% i udělám :D Tak doufám, že se vám to zalíbí a mějte se ahoj u první kapitoly :)