Knihomolka

34 5 3
                                    

Ahooj. Jsem zpět a dnes jsem si pro vás připravila díl ve které vám napíšu pár mých knížek, které jsem četla za poslední dobu a chtěla bych je doporučit i vám :) Miluju knížky a když se začtu tak jsem schopná přečíst celou knížku za 3 dny i se 300 stranami.  Ale zase naopak když mě knížka nebaví čtu jí 3 měsíce a nakonec ji stejně nedočtu :D . 


SELEKCE

obsah: Pro třicet pět dívek je Selekce životní šancí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

obsah: Pro třicet pět dívek je Selekce životní šancí. Příležitostí k útěku od života, který jim byl stanoven od narození. Být obklopena světem třpytivých šatů a drahocenných šperků. Žít v paláci a soutěžit o srdce krásného prince Maxona. Ale pro Americu Singerovou je Selekce noční můrou. Znamená to pro ni otočit se zády ke své tajné lásce Aspenovi, který je o kastu níž než ona. Nechce se jí odejít z domova a vstoupit do nelítostné soutěže o korunu.Pak America potká prince Maxona. Postupně začne zpochybňovat všechny plány, které si předsevzala – a uvědomí si, že život, o kterém vždycky snila, si už nemůže v porovnání s budoucností představit.                (zkopírováno z Databáze knih)

můj pohled: Do knížky jsem se zamilovala, tento díl je takový na úvod, ale od dalsího dílu který následoval ( o němž se za chvíli dozvíte ) jsem knihu začala úplně zbožňovat! Zamilovala jsem se jak do knížky tak do všech postav které tam Kiera (autorka) skvěle uvedla.

databázové hodnocení: 87%


ELITA

obsah: Třicet pět dívek přišlo do paláce soutěžit v Selekci

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

obsah: Třicet pět dívek přišlo do paláce soutěžit v Selekci. Všechny až na šest byly poslány domů. A jen jedna se provdá za prince Maxona a bude korunována princeznou Illey. America si pořád není jistá, kde leží její srdce. Když je s Maxonem, nechává se unášet jejich novou dechberoucí reakcí a nesní o ničem jiném, než být s ním. Ale kdykoliv vidí Aspena vykonávajícího práci strážce v paláci, je strhávána vzpomínkami na společný život, který si plánovali. Jak se skupinka zmenšila na Elitu, jsou ostatní dívky ještě odhodlanější získat Maxona - a Americe běží čas na rozhodnutí.Právě když si je America jistá, že se rozhodla, zničující ztráta ji donutí znovu o všem začít pochybovat. A zatímco se snaží představit si budoucnost, agresivní rebelové odhodlaní svrhnout monarchii nabývají na síle a jejich plány by mohly zničit její šanci na jakýkoliv šťastný konec.   (zkopírováno z Databáze knih)

Blog - CzechBrunetteKde žijí příběhy. Začni objevovat