Bölüm 13
Evet bu doğruydu Jeff orada baygın bir şekilde yatıyordu. Çok şaşırmıştık. Diğerleri neredeydi?
Jessie: Ne olmuş burada
Alexandra: Benimde bir fikrim yok ama korkunç bi olay olduğu kesin.
Ben: Jeff uyansın ona sorarız ne olduğunu. Gelin uyandıralım şunu bi.
Gittik Alexandra kolanya getirdi. Eline yüzune kolanya sürdük bir süre sonra uyandı.
Ben: Jeff ne oldu burada.
Jeff: Bilmiyorum. dedi ve boynunu gösterdi
olamaz bu bir vampir ısırığıydı. Bi vampir gelmiş ve kendine yemek olarak Jeff i seçmiş olmalıydı.
Ben: Sana iki şey söyleyeceğim Jeff. 1. si korkma ama boynunda bir ısırık izi var. 2. si diğerleri nerde?
Jeff: Bilmiyorum herkes kaçışıyordu bende ne olduğunu anlayamadım arkamdan birşeyin boynumu ısırdığını hissettim. Daha sonrasını hatırlamıyorum.
Jeff i alıp dışarıya çıktık ortalık sessizdi. Jeff i evine kadar yanında eşlik ettik daha sonra oradan da benim evime gittik kızlarla.
Alexandra: Jane noldu yani şimdi Jeff bir vampir mi oldu?
Ben: Sanırım öyle ama belki etkisinden kurtulmuş da olabilir bunu ancak bir yolla anlayabiliriz. Ama birinizin bana yardım etmesi gerek.
Jessie: Ölümlü kalımlı bir şey değilse tabiki yardım ederiz.
Ben: Yani ama bu biraz zor olacak. Bakın anlatıyorum şimdi; biriniz parmağınızı kanatacaksınız daha sonra da Jeff' nasıl bir tepki verdiğine bakacağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şapşal Bir Vampirin Günlüğü
VampirKomik ve şapşal vampir olan bir kızın günlüğünü okuyun. Çok keyif alacaksınız :)