İlluminati'nin ikincisi, Lucifer'in en büyük yardımcılarından biri, Petrol baronları
'Tehe Rockefeller'Bu aile, Rothschild ile piramidin en tepesinde, Lucifer (iblis)'in emirlerini yerine getiren ailedir. Ailenin kurucusu petrol baronu John Davidson Rockefeller'dir.
Chemical ve Chase Manhattan Bank'ı 1955 yılında ticari bir evlilikle birleştirip bankacılık sektörüne adım attılar. Diğer bankacılık devi şeytânî aile Rothschild'in desteği ile ABD'nin mali piyasasında önemli söz sahibi oldular. Görünürde ekonomik faaliyetler için kurulmuş Trilateral Komisyunu'nu 1973 yılında Rockefeller ailesinden David Rockefeller kurmuştur. Gene Council of Foreign Relations(CFR)'in kurucusu David Rockefeller'dir.
91 yaşında olmasına rağmen oldukça dinç görünen, Amerika Birleşik Devletleri’nin tanınmış zengini David Rockefeller başkanın sağ kolu olarak hemen yanındaki iki koltuktan birinin sahibiydi. Rockefeller dünyanın en büyük bankalarından Chase Manhattan Bank, Citibank ve Standard Oil, Mobil gibi dünya petrol pazarını elinde tutan dev şirketlerin en büyük hissedarıydı. Şirketlerinin cirosu dünyadaki pek çok devletin yıllık gelirlerinden daha fazlaydı.Birleşmiş Milletler binasının bulunduğu Eait River'daki çok değerli arsayı Birleşmiş Milletler konsorsiyumuna hibe etmişlerdir. Ayrıca aile Standart Oil'in sahibi, Yale Üniversitesi'nin finansörü ve Kurukafa Ve Kemik Tarikatı'na üye veren, toplayan kişidir. Türkiye'deki işbirlikçisi ve akrabası ve onun üzerinden iş yürüttüğü aile Koç ailesidir. Gezi Parkı olayında George Soros'un Açık Toplum Enstitüsü ile rol oynamıştır. Ve tabii ki bir de Doğan ailesi vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILLUMINATI Entrikaları
Non-FictionILLUMINATI hakkında duymadığınız gerçekler ● ILLUMINATI Ünlüleri ● Masonluk ● ILLUMINATI'yi Yöneten 13 Aile ● Çizgi Filmlerde ILLUMINATI ve daha fazlası... SADECE OKUYUN VE GÖRÜN