Öncelikle Selena sonradan İlluminati’ye girdi, sonradan mason oldu diye bir şey söz konusu değil.Çünkü Selena çocuk yaşta Disney’ de yer almıştır ve zihin kontrolüne uğramıştır.Disney 33. dereceden Masondur.Ve herkesin bildiği gibi zihin kontrolü çocuklarda daha çok işe yarar.Yani o son şarkısıyla mason olmamıştır.
Selena Gomez Brain ZappedSelena Gomez'in zihin kontrolüne maruz kaldığını Brain Zapped 'den anlayabiliriz.Bu Selena'nın 2006 yılında Emily Grace Garcia adında rol aldığı bir dizidir.
Dizideki ki şarkıdan bir bölümü inceleyelim.Don’t really know where I’ll go next ; gideceğim bir sonraki yer neresi bilmiyorum. (Hafıza Kaybı)
brain zapped ; Tükenmiş beyin olarak geçiyor.Fakat bu elektroşok yani zihin kontrolü anlamına geliyor.
Just wanna shout out; Sadece haykırmak istiyorum ( özgür kalmak istiyorum)
Under control,Cuz the light is green; Kontrol altında Çünkü yeşil ışık ( programlamanın uygulandığını ve yeşil ışığın yani artık programlamaya göre hareket etmesinin vakti geldiğini belirtiyor.)
Bu konuda son olarak yıldırımlardan bahsedeceğim.Yıldırım zihin kontrolüne denk gelir.Ve Dizinin fragmanda da izlediğiniz gibi sürekli yıldırım kullanılmıştır.Ve küçük yaşta bu kontrolün altında kaldığı gösterilmiştir.
_____________
Selena Gomez şarkı analizleri ileride gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILLUMINATI Entrikaları
Non-FictionILLUMINATI hakkında duymadığınız gerçekler ● ILLUMINATI Ünlüleri ● Masonluk ● ILLUMINATI'yi Yöneten 13 Aile ● Çizgi Filmlerde ILLUMINATI ve daha fazlası... SADECE OKUYUN VE GÖRÜN