Rihanna, Asıl ismiyle Robyn Rihanna Fenty. On parmağında on marifeti olan bir sanatçı.
Şarkıcı, kültür elçisi, söz yazarı, video yönetmeni, aktris. Hayranları için tam bir TANRIÇA ! Jay-Z tarafından keşfedildi. ABD'ye annesi ile geldi ve DEF JAM şirketi ile anlaşma imzaladı. Buraya kadar her şey normal. İlk albümü 2005 'te çıktı. 'Music Of Sun.' Ben bu albümü Rihanna'nın temiz albümü olarak adlandırıyorum, En azından diğerlerine göre daha temiz. 2006 'da çıkan 2. albümü 'A Girl Like Me' ise yine aynı denilecek, çok başarılı bir albüm. Önceki yıllarda giyimine, duruşuna dikkat etmek istiyorum .
Ve
Dikkat ederseniz ilk klibinde oldukça sade ve cici bir kız görünümünde, ya sonrasında?
Sonra ki yıllara göre daha doğal ve sakin. Bu dönemde tatlı kız imajıyla dikkat çeken Rihanna, bir çok şarkısıyla ödül almış ve hayran kazanmaya devam etmiştir. İlluminati vb. dair hiçbir şeye bağlılık göstermemiştir. Çünkü asıl patlama 3. Albümü 'Good Girl Gone Bad' ile yaşanacaktır.
Good Girl Gone Bad
Bu albümle beraber Rihanna baştan aşağıya büyük bir değişime uğradı. Saçlarına değişik tarzda şekiller verdi. Kıyafetleri ve klipleriyle dikkatleri üstüne çekti.
Peki, ilk baştaki cici, sevimli kız nereye gitmişti? Bir albüm insanı baştan aşağıya değiştirebilir miydi? Evet.Çünkü her şarkı farklıydı.Hepsinin bir anlamı vardı.İlluminati için bu albüm muhteşemdi.
Rihanna'nın albüm için söyledikleri bunu kanıtlıyordu ''Albümümü her gün, her gece dinledim. Stüdyodayken tek dinlediğim albüm kendi albümümdü. Kendimi takdir ediyordum çünkü her şarkı harikaydı. Albümdeki her şarkıyı büyük bir zevkle dinleyebilirdiniz. Kendi kendime dedim ki, -Neyi bildiğini sanıyorsun? Böyle bir albüm yapmalıyım!' Rihanna bu albümün aldığı riskleri anlattığını söylüyordu. Rihanna başından beri bu işin içindeydi. Sadece biraz zaman gerekliydi. Albüm birçok eleştirmenden tam not alırken, hayran sayısını da arttırmış oldu. Haftalarca imajı ve şarkılarından dolayı gündemden düşmedi. Neyse biz magazin tarafını bırakalım.
Rihanna'nın albümden önce çıkan single' ı Jay-Z ortaklığı ile Umbrella olmuştur. Şarkı hem anlamıyla hem de klibiyle büyük bir patlama yaratmıştır.İnternet Rihanna' nın İlluminati' ye giriş şarkısı olarak tanımlamıştır.
____^____
Arkadaşlar, ileride Rihanna'nın 'Umbrella' adlı klibini birlikte analiz edeceğiz. Bu bölümu fazla uzatıp sizleri sıkmak istemedim.
Rihanna ile ilgili bölümler bitmiş değil, sanırım bir bölüm Rihannayı anlatmaya yetmez... ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ILLUMINATI Entrikaları
Non-FictionILLUMINATI hakkında duymadığınız gerçekler ● ILLUMINATI Ünlüleri ● Masonluk ● ILLUMINATI'yi Yöneten 13 Aile ● Çizgi Filmlerde ILLUMINATI ve daha fazlası... SADECE OKUYUN VE GÖRÜN