1. - kezdet

615 43 4
                                    

Mint minden reggel a suliba igyekeztem. Mivel én vagyok a diák igazgató ezért nekem előbb kell beérnem. Belépve az intézménybe a igazgatói irodához vettem az irányt. Szokásosan Taehyung is ott volt. Hogy miért? Mindig csinált valami rosszat. Már néha szokásból is itt volt. Nem értem ezt a srácot, miért csinál mindig bajt?
Köszöntem az igazgatónak és Tae-nak is aki rám kacsintott. Tudni illik Tae itt a legnagyobb nőcsábász. Rajtam kívül majdnem mindenkivel már ágyba bújt. Utálom az ilyeneket. Lehet ezért nincs pasim. Áh, mindegy is, nekem itt a suli. Elintéztem néhány dolgot majd elhagytam a helyiséget.

Elkezdődött az első óra. Matek. Ez az egyetlen egy tantárgy amit nem értek. Mindenből szín tiszta ötös vagyok csak ebből a fránya matematikából négyes.
Már a 6 óránkról csöngettek ki mikor a folyosón megpillantottam Taehyung-ot egy lánnyal smárolni. Mivel a szabály tiltja az erotikusnak szánt dolgokat ezért bele kellett, hogy avatkozzak.
- Khm...Kim Taehyung kérem ne az iskolába vegye el szegény lány szüzességét! Nem sokára be csengetnek szóval mehetnétek órára! - mondtam kioktatóan.
- Choi, csak nem féltékenykedik?! - mosolyodott el Taehyung.
- Én? Rá? Na ne nevetess! - kezdtem el kínomban nevetni.
- Ugye, tudod, hogy egyszer az enyém leszel? - jött közelebb.
Már csak pár centi válaszott el minket egy csóktól amit szerencsémre a csengő megakadályozott. Gyors el is szaladtam. Ha kérdeznétek, hova tűnt a másik csaj, fogalmam sincs. Csak úgy felszívodott.

Már az utolsó órai kicsengőre lettem figyelmes mikor valaki megkocogtatta vállam.
- Haza kísérjelek? - mondta féloldalas mosollyal, Taehyung.
- Nem! Haza találok egyedül is! - koptattad le a srácot.
- Vissza utasítász egy ilyen jó pasit? - mutatott magára.
- Én nem látok itt semmilyen jó pasit! Na de nekem mennem kell. - mondtam majd megfordultam és otthagytam.

Otthon elővettem a tanulni valót és tanultam. Most kivételesen nehezen ment mivel Taehyung-on járt az eszem. Nem tudom miért! Lehet azért mert annyira irritál, hogy az már vicc.

Reggel elintéztem szokásos reggeli rutinomat, majd indultam is az iskolába. Mikor beértem rendszerint elintéztem mindent majd indultam az osztály terembe. Leültem Hoseok mellé, már lassan 2 éve. Hoseok, Taehyung egyik haverja de Ő nem olyan. Ő kedves és vicces. Néha szeretek mellette ülni.
Az óra becsengetésével mindenki felállt és üdvözölte az osztályfőnököt, Mrs.Park-ot.
- Na fiúk, lányok arra gondoltam épp itt lenne az ideje egy kis ültetésnek. - mondta.
Őszintén örültem is meg nem is. Nem szeretnék elülni innen. Nem azért meg szerelmes vagyok Hoseokba. Semmi ilyesmi, csak már megszoktam és megszerettem.
- Szóval mindenki menjen hátra, hogy gyorsan túl legyünk rajta!
Mindenki hátra ment és várta míg őt szólítják.
Mikor az én nevemet mondta az ofő indultam is az új helyemre Sohye mellé. Nem sokkal messzebb kerültem a régi helyemtől.
Mikor mindenkinek lett helye a tanárnő át mérte az ülésrendet. Furcsa arckifejezéssel nézett Taehyungra.
- Kim Taehyung új helyet keresünk neked!
Mrs.Park vagy engem, vagy Jimint nézte. Nem tudom ez mit jelent szóval inkább csöndbe vártam.
- Sohye, Taehyung cseréljetek helyet!
Sohye engedelmesen felállt majd itt hagyott. Kisebb sokk ért mikor kiderült, hogy Taehyung mellett kell ülnöm. Miért?
Tae leült a mellettem lévő székre vicsorogva. Nem tudom minek örül egy a tökfej.
- Min mosolyogsz? - kérdeztem felé fordulva.
- Áhh, semmin. - próbálta abba hagyni a mosolygást de nem ment.
Nem faggattam tovább, hisz annyira nem is érdekelt. Az óra vagy úgy telt, hogy Taehyung piszkált vagy pedig dumált. Hogy fogom én ezt kibírni?

A nap végén teljesen hulla voltam. Túl sok volt Taehyung ma. Egyre jobban irritál. Kiérve a suliból Jungkook pillantottam meg. Félénken elmosolyodtam és elhagytam a sulit.
Jungkookba már lassan 3 éve szerelmes vagyok de erről senki se tudd és nem is fog. Meg amúgy sincs kinek elmondanom.

As I told you • taehyung ff.Where stories live. Discover now