- Wyżej Zaynee, już prawie dosięgam- sapnął Niall. Aktualnie wiercił się strasznie siedząc u Zayna na barana. Były to ich pierwsze święta w nowym domu jak i pierwsze święta razem jako narzeczeństwo. Dla Ni była to bardzo ważna sprawa, starał się z całych sił żeby wszystko było idealne.
Było tak.
Dopóki nie przyszło im ubierać choinki.
- Nie dam rady wyżej! Nie urośne 10 cm w ciągu 5 sekund!
- Ugh, dobra... chcę zejść na dół- powiedział smutno Niall. Sam był za mały żeby dosięgnąć na czubek choinki aby powiesić tam piękna gwiazdę, która kupił specjalnie na tę okazję. Zayn z wielką troska odstawił go na dywan.
Blondyn z miną zbitego psiaka poszedł do kuchni. Westchnął, widząc ich wspólne zdjęcie przyczepione na lodówce. Była to ich pierwsza rocznica. Poszli wtedy na lodowisko i skończyło się to skręcona kostką Zayna i mocno stłuczonym tyłkiem Nialla (z czego akurat obydwoje nie byli zadowoleni) ale zdjęcie było piękne. Ni uśmiechał się na nim szeroko, tak, że gdyby nie uszy miałby uśmiech dookoła twarzy a Zaynee całował jego policzek. Oboje z zaróżowionymi policzkami i miłością w oczach.
Kolejne westchnienie opuściło usta Irlandyczka. Oparł się czołem o lodówkę i zamknął oczy. Otworzył je dopiero kiedy usłyszał dźwięk otwieranych drzwi i szmer rozmów. Wchodząc do salonu zobaczył Harry'ego z drabina i zadowolonego Zayna.
- Hejka blondas- przywitał się Hazz kiedy rozstawił drabinę blisko choinki.
- Dobrze kochanie, możesz teraz spokojnie powiesić gwiazdę- uśmiechnął się uroczo Zee podając swojemu przyszłemu mężowi.
Niepewnie wszedł i spokojnie włożył na czubek gwiazde. Niestety pech tak chciał,że kiedy schodził potknął się o sznurówki i spadł do tyłu. Jednak para silnych ramion złapała i nie pozwoliła (znów) zbić tyłka.
- Mam cie - szepnął Zee trącajac nosem policzek blondyna - I nigdy nie pozwolę ci upaść.
I wtedy Niall poczuł że to odpowiednia chwila. Odnalazł usta swojego narzeczonego by złożyć na nich pełny miłości pocałunek, który wyrażał wszystko to co czuje. A Zayn? Nie mógł być bardziej szczęśliwy niż w tamtej chwili.
CZYTASZ
Oneshoty/Imaginy 1D
Fanfictionpiszę Imaginy/oneshoty z 1D mogę też robić na zamówienie lub opisywać wasze pomysły Pisze też parringi między chłopakami x