Yemek ha?

278 24 3
                                    

Evet yeni bir bölüm ile karşınızdayım.Votelamayı ve yorum atmayı unutmayıın^^

Rose'nin ağzından
Sabah olmuştu. Çalan alarmımın sesiyle kalkmayı tercih ederdim ama maalesef öyle olmadı. Brooke... Olan Brooke olmuştu.

Brooke:"BÜYÜK GÜÜN. KALKALIM VE DUŞA GİRELİİM. HAVA ÇOK GÜZEEL. AMAN NE GÜZEEEL. ROSE'DA ARTIK UYANSAA. " diye bağırıyordu başımın dibinde.

Yastığımı alarak kulağıma bastırdım ve 5 dakika daha istediğimi söyledim. O da yorganı üstümden çekti. Anlık titremeyle kendime geldim ve yatağımda doğruldum. Ardından Brooke elimden tutarak beni lavaboya doğru sürükledi ve duşu işaret etti. Mızmızlanarakta olsa kabul ettim. Zaten etmesem bir kaç saat sonra yapacaktım.

Duşumu alıp çıktıktan sonra saçlarımı kurutup örgü yaptım. Saç konusunda herkes şanslı olduğumu düşünüyordu. Kendiliğinden sanki maşayla yapılmış gibi dalgaları vardı. Ama ben saçıma bakım bile yapmam. Bakımı geçtim taramam bile o derece.
Brooke benim tam tersimdi. Saçlarına özenle bakıyordu. Onunkisi ise dümdüzdü. Dümdüz ve uzun. Hayalim...
Sonra mutfağa gidince Brooke'un bir şeyler hazırladığını gördüm.

Rose:"Bensiz ha. Bensiz yemek yapmaya başlamak. Ayıp ayıp be." Diye bağırdım.

Brooke:"Bugün senin günün arkadaşım. Sabahki yemeğin benden akşamkide Jungkook'tan." Diyip bir kahkaha patlatmıştı.

Omzuna vurarak
Rose:"Yapma şöyle. Garip hissediyorum."

Brooke:"Tamam tamam hadi sen geç televizyonda bizim dizimizi ayarla. Ha bide baban erken çıkmış oraya not yazmış. Onu bi oku istersen."

Rose:"Tamamdır."

Notun üstünde bu gece geç geleceği yazıyordu. Sanki bilmediğim bir şeydi. Her gün geç geliyordu ki. İşleri çok yoğundu. Dün gecede çok geç gelmişti. Kapımı ne kadar sessizce açsada gıcırtısını duyduğum için gözlerimi araladım ve babam olduğunu farkettim. Gelip başımı okşadı ve alnımdan öptü. Ardından "Benim güzel kızım..." dedi. Daha sonra tekrar öpüp odasına geçti.

Notu aldığım yere bırakarak bizim dizimizi açtım. Ardından Brooke'a seslendim.

Rose:"Nerdesinn!! Başlattım amaa..."

Brooke:"Geliyoruuum bekle birazcık."

Brooke elinde bir tepsiyle gelmişti. Gözlerim açıldı hem çok acıkmıştım hemde bunları Brooke yapmıştı. Gözlerime inanamadım ve alkışlamaya başladım.

Brooke:"Beni sizler yarattınız efendim." Diyerek selam vermeye başladı.

Rose:"Tamam havalanma da bugünkü planımız ne akşama kadar bir şeyler yapabiliriz."

Brooke:"Avm'ye gidelim mi? Hem alış veriş yaparız hemde sinemaya gireriz ne dersin?"

Rose:"Bana uyar." Dedim ve dizimizi izlemeye koyulduk. Bir yandanda tıkınıyorduk.

Daha sonra çıkma vakti gelmişti. Üstümü değiştirdim. Günlük şeyler giydim zaten gelip bir daha hazırlanacaktım. Hafif bir makyajla odamdan dışarı çıktım. Brooke çoktan bekliyordu beni kapının önünde. Kesin sinirlendi diye düşünürken sesini duydum."Hadi!!" Diye bağırıyordu. Geliyorum diye seslendim ve merdivenlerden aşağı inmemle telefonum titredi. Açıp baktığımda Jungkook'tan geldiğini farkettim.

Çarpışma|JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin