Następnego dnia po szkole, Nina i Luna poszły poćwiczyć jazdę na wrotkach w parku. Luna pokazywała przyjaciółce skoki, obroty i różne inne rzeczy, gdy nagle upadła. Bardzo zabolała ją noga. Okazało się, że ją zwichnęła i nie będzie mogła jeździć przez następny tydzień, co oznaczało że nie będzie miała wystarczająco czasu by przygotować się na konkurs. Gdy Simon się o tym dowiedział, był załamany. On też nie mógł występować. Lecz wpadł na pewien pomysł.
- Jazmin, pojadę z tobą w konkursie. - powiedział, gdy zobaczył ją z Delfi i Ambar.
- Super! - ucieszyła się dziewczyna. - Chodź ćwiczyć. - chciała złapać go za rękę, gdy odezwała się Ambar.
- Co? - zdenerwowała się. - Ty, będziesz filmować konkurs na Styl i Szyk!
- Nie, Delfi może filmować. - powiedziała wreczając tablet przyjaciółce. - Chodźmy.
Zakłopotany Simon poszedł za nią.FelicityForNow napisała:
Wypróbowałam jazdę na wrotkach. Bardzo mi się spodobało. Nie wiedziałam że można czuć tyle szczęścia w jednym momencie. Czułam się jakbym latała.RollerTrack napisał:
Jak ci poszło?FelicityForNow napisała:
Nawet dobrze. Ale nie wiem czy dam radę na konkurs.RollerTrack napisał:
A jeśli ci pomogę? Na pewno sobie wtedy dasz radę.FelicityForNow napisała:
Ale wtedy się dowiesz kim jestem.RollerTrack napisał:
Nie chcesz tego? Dałbym wszystko żeby cię spotkać.FelicityForNow napisała:
Nie wiem. A co jeśli okażę się inna niż sobie wyobrażałeś?RollerTrack napisał:
Na pewno będziesz idealna.
To jak? Jutro po szkole, przy wejściu na wrotkowisko?FelicityForNow napisała:
Zgoda. Do jutra Gastón.- Nina! - Gastón powiedział, stojąc na korytażu w Blake, do dziewczyny ktora właśnie obok niego przechodziła. Wykożystywał właśnie ostatnią szansę jaką miał, by z nią porozmawia, przed poczuciem że stracił ją kompletnie. Chociaż tak naprawdę to nie ona się oddalala, tylko on. Dzisiaj, gdy spotka Felicity, nie będzie miał czasu o niej nawet pomyśleć. Jeśli się uda, dziś zdobędzie nową dziewczynę.
- Cześć Ro... - powstrzymała się w ostatniej chwili. - Gastón.
- Wiesz kim jest FelicityForNow? - zapytał chłopak.
Nina się przestraszyła. Co jeśli on wiedział i to był tylko test by zobaczyć jak zareaguje? Nagle zrobiła się bardzo nerwowa.
- N... n... nie - udało jej się wyjąkać.
- Spotkam ją dzisiaj. - powiedział rozmarzony. - I w sumie nie wiem dlaczego ci to mówię, ale wydajesz się osobą godną zaufania.
Dziewczyna uśmiechnęła się mimo woli.
- Cześć! - przerwała im niespodziewanie Luna. Mimo zwichniętej nogi, była wciąż uśmiechnięta.
- Oj, Luna, muszę z tobą porozmawiać. - była wdzięczna że przyjaciółka dała jej wymówkę dla zakończenia rozmowy z Gastómem. Chłopak odszedł.
- Spotykam się dzisiaj z RollerTrack. - powiedziała okularniczka szeptem, ale bardzo wesoło.
- Super! - ucieszyła się Luna. - Mam nadzieję że okaże się chłopakiem z twoich snów.
Nie masz pojęcia. Pomyślała Nina. Nie widziała jednak potrzeby mówić przyjaciółce że wiedziała już kim jest RollerTrack. Luna na pewno i tak dowie się dzisiaj.
CZYTASZ
Hidden Truth - Gastina (Polish)
FanfictionZbliża się wielkimi krokami kolejny konkurs wrotkarski, a Gastón wciąż nie ma z kim jeździć. Próbuje przekonać do tego tajemniczą FelicityForNow, ale dziewczyna boi się wyłonić zza ekranu.