Sosi ora 21:30.
Tata nu mai bătea în ușă, înfârșit. Se oprise la ora 21, dar am mai stat cu mama 30 de minute ca să fie mai sigur că a adormit.
Apoi am decis să plecăm. Am vrut să i-au neapărat un lucru: un ursuleț. Darul de ziua mea de la mama. Îmi plăcea mult.Apoi mama a deschis încet ușa. Am avut noroc că nu a scârțâit ușa. Atâta mai lipsea, să se trezească el.
Pesemne dormea. Era o liniște deplină în casă, în caz că excludem lătratul câinilor din vecini, care latră și ziua, și noaptea.Am coborât scările pe vârfuri. Eram sigure că dacă se va trezi, nu ne va lăsa să plecăm și ne va snopi în bătaie.
Am reușit să plecăm, ușa încuiend-o și am luat cheile de rezervă din casă. Sper ca, când v-a vedea că e încuiat, să se arunce de la etaj și să moară...
Am ajuns la mătușa.Flavia: Ce faceți, măi? Intrați în casă.
Eu: Sărut-mâna...(eram foarte obosită).
Mama: Nu mai puteam sta cu nenorocitul ăla...E un...Nici nu știu cum să îi spun. Un bou.
Flavia: Haideți să vă puneți într-un pat. E târziu, și sunt sigură că sunteți foarte obosite.Am mers la somn. Eram cu mama în pat. Era cald și bine.
Eu: Mami, să ști că mâine o să merg la școală, indiferent de ce v-ei zice, pentru că facem recapitulare pentru teză.
Mama: Treaba ta.
Apoi m-am întors pe cealaltă parte, și am adormit, cred că în 5 minute.Pe dimineața m-am trezit la 6:30. Mi-am luat hainele cu care am fost ieri: niște pantaloni vișinii, o bluză roșie și cizmele înalte până la genunchi.
Am mâncat un hot-dog. Mi-am lăsat părul blond pe spate.
Am plecat. Sper ca diriga să înțeleagă că am avut o problemă și nu mi-am putut lua uniforma.Am ajuns la școală.
Apropo, Dereck era în clasă cu mine. În preajma lui mi se topesc genunchii.
A venit la mine.Dereck: Salut. Emilly, nu ai uniforma...Diriga o să facă scandal. Nu aș vrea să te văd în fața clasei...
Eu: Dă-o-n mă-sa. Am avut o problemă personală.
Dereck: Dacă aș fi în locul ei, te-aș ierta, sincer.
Eu: Ok...Se sună. Ora de biologie. Mă duc la olimpiadă. M-am săturat de atâtea pregătiri.
A venit profa'. E cea mai rea profesoară din tot universul. O cheamă Crina Thoss.
Profa: Copii, azi o să vă dau ceva de copiat din carte, că eu am de plecat la o ședință.
Ieși pe ușă, trântind-o.
Daniel m-a strigat. Voia să merg lângă el cu banca.
Am refuzat. Regret. E un băiat de gașcă, dar gura m-a luat pe dinainte, înainte să gândesc.
Ora a trecut ca prin zbor. Profa nu a mai venit prin clasă. Asta-i super, căci nu am copiat nimic, ci am vorbit toată ora. O să copiez acasă... adică la mătușa Flavia...În pauză, Dereck iar a venit la mine.
Dereck: Hei pisi.
Eu: Hei...mrr...(am început să râdem).
Dereck: Vezi că avem acum dirigenție. Sper să te înțeleagă diriga cumva.
Eu: E om și ea. Sper să se compoarte ca un om.
Dereck: Vi afară?
Eu: Nu am chef să fiu bulgărită. Tu vi joi la școală?
Dereck: Nu. O să îmi fie dor de unii colegi până începe școala.
Eu: Și mie.
Dereck: De cine?
Eu: Meh, nu contează.
El se strâmbă.
"Ce frumos ar fi dacă m-ar săruta..."
Dereck: Deci...?
Eu: Păi...Alex, Mihaela, Lilly, Damian, Adelina, și tu. Iar tu?
Dereck: Chirsta, Chelsie, Chessy, tu, Marian,și, da. Și Alex al tău.
Eu: Ce? Nu e al meu. Nu îmi place. Îmi place de altcineva.
Dereck: E frumos să iubești, cum o fac eu. Sincer.
Eu: Cine e norocoasa?
"Eu, eu, sper..."
Dereck: O fată. O fată minunată și foarte specială.
Eu: Care e numele ei?
Dereck: Em.
Eu: Doar două litere?
Dereck: Asta e porecla ei. Emilly e numele ei.
"Eu? Ooo, eu? :*"
Eu: De unde e? Câți ani are?
Dereck: Uite, s-a sunat. Vi la mine după școală? Vreau să vorbim ceva.
Eu: Dacă e despre mine, adică Emilly aia,nu îți pot da sfaturi. Nu mă pricep la asta.
Dereck: Nu e asta.Am mers la loc. Dirigenție. Diriga. Uniforma...
Când a venit, am mers la ea la catedră, și i-am zis:
Eu: Doamna dirigintă, vă rog să mă iertați că nu am venit în uniformă, dar am avut o problemă personală.
Diriga: Știi că eu vreau elevi model.
Eu: Știu, dar nu am putut să vin. Eu cred că doar o dată se acceptă. Mereu vin în uniformă.
Diriga: Du-te la locul tău.
Toată ora l-a certat pe Ionuț. Un elev corigent, ba chiar repetent.Toate orele au decurs bine. După ore a venit Dereck la mine, în timp ce mă îmbrăcam.
Dereck: Deci, vi la mine?
Eu: De ce nu...Haide. Mi-ar prinde bine să mă mai plimb.
CITEȘTI
Cicatrici ~ (încheiată)
RomanceEa și el. Iubire sinceră. Prima iubire. Prima cicatrice pe suflet.