După, mi-am pregătit uniforma pentru mâine. Eram foarte bucuroasă.
Îmi plăcea mult Dereck, dar îmi era și frică să mă avânt în iubire, căci se poate ca la final să mă aleg cu răni pe suflet care nu dispar niciodată. Cicatrici.
Apoi am mers să i-au masa cu mama, mătușa și unchiu. A fost piure de cartofi cu carne de pui. Apoi am mers în curte să mă joc cu câinele husky, Max. E un drăguț.
Ziua a decurs bine.
***
E ora 23:36. Am adormit, în a 3-a publicitate al filmului Războiul Stelelor. Îl știam pe de rost, dar îmi plăcea.
Pe dimineață am mâncat cereale cu lapte, mi-am lăsat părul pe spate, m-am îmbrăcat. Azi mi-am propus să îmi vopsesc părul roșcat închis. Aproape că nu o să se observe. Mama e de acord. Pe tata nimeni nu îl întreabă. Nu îmi pasă de părerea lui.
Am pornit spre școală.
În clasă eram 10 copii, printre care și Dereck. Era ora 7:45.Dereck: Em, ce faci?
Eu: Bine. Tu?
Dereck: Mă gândeam la ceva...Ai plecat foarte grăbită atunci, s-a întâmplat ceva?
Eu: În mod special, nu. O problemă personală.
Dereck: Ok, atunci nu intru în detalii.
Eu: Mersi. Oare vor mai sosi copii? Suntem doar 10 și e 7:50 deja.
Dereck: Habar n-am. Ar fi bine să ne lase acasă, a spus râzând.Și chiar fix așa a fost. Am avut prima oră cu diriga, și între timp a mai venit un elev. Eram 11.
Când a văzut câți suntem, a zis să plecăm."Ce mai școală..."
Dereck a venit la mine."Oare vrea să mergem împreună?" <3
CITEȘTI
Cicatrici ~ (încheiată)
RomanceEa și el. Iubire sinceră. Prima iubire. Prima cicatrice pe suflet.