Karakter Tanıtımı

68 5 0
                                    


Ali: 26 yaşında.Mafya.Sarı saçlı mavi gözlü.Mavi gözleriyle tüm kızların gönlünü fethetmiştir.Ama onun derdi tüm kızlar değildir.Onun derdi Selin'dir.Selin'e takıntılıdır.

Selin: 22 yaşında.Üniversite son sınıf öğrencisidir.Uzun kumral saçları ve koca kahve gözleri vardır.Annesi trafik kazasında ölmüştür.Babası da yurt dışında doktordur.Kendisinden 5 dakika önce doğmuş ama ona hiç benzemeyen ikizi Nazlı ve kız kardeşi Peri'yle yaşamaktadır.En yakın arkadaşı Tuğçe'dir.

Savaş: 27 yaşında.Ali'nin kuzeni'dir.Üvey kuzeni.Siyah saçlı ve kahve gözlüdür.Uzun boylu ve kaslıdır.Sinir hastası.Sevgilisi Melisa'ya deliler gibi aşıktır.Motor sürmeye bayılır.Arada motor yarışlarına katılmaktadır.

Melisa: 22 yaşında.Üniversite son sınıf öğrencisidir.Sarı saçlı kahve gözlüdür.Savaş'ın sevgilisi.

Nazlı: 22 yaşında.Üniversite son sınıf öğrencisidir.Koyu kahve saçlı kahve gözlüdür.Graffiti yapmaya bayilir.Genelde kafa dağıtmak için yapar graffitiyi.İkizi Selin'i sever.Ama çok tartışırlar.Kardeşi Peri'yi çok sever ve canı pahasına korur kollar.

Tuğçe: 22 yaşında.Üniversite son sınıf öğrencisidir.Koyu kumral saçlı yeşil gözlüdür.Erkek kardeşi Can Tuğçe'den üç yaş küçüktür.Emre'yi seviyor.En yakın arkadaşı Selin'dir.

Emre: 26 yaşında.Ali'nin en yakın arkadaşı.Emre çalışmıyor.O daha çok tatil yapar.Kızlarla gününü gün eder.Aşırı tembeldir.Fenerbahçelidir.

Peri: 19 yaşında.Üniversite de hazırlık okumaktadır.Selin ve Nazlı'nın kız kardeşidir.Kumral uzun sacli ve yeşil gözleri vardır.Can'dan hoşlanmaktadır.

Can: 19 yaşında.Üniversite de hazirlik okumaktadir.Tuğçe'nin erkek kardeşidir.Bilgisayar işlerinden anlar.Peri'den hoşlanmaktadır.




KATİL! (ALSEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin