1.BÖLÜM

81 7 1
                                    

Keyifli okumalar!

Sabahtan beri kafamı ütüleyen Tuğçe'ye baktım.Hâlâ yalvaran gözlerle bana bakıyordu.Bara gitmek için Yalvarıyordu.

"Babam duyarsa ne kadar kizar haberin var mi?Ya basına yakalanırsak.Daha kötü olur."dedim.Aslinda babam o kadar umrumda değildi ama sevgilim Barın benden ayrilmisti ve depresyondaydim.

"Üniversite son sınıfız ama hâlâ babam kızar diyorsun.Bahane üretme tatlim.O Barın yüzünden böyle yapıyorsun değil mi?"dedi Tuğçe.Ah zeki kankam benim.

"Yaa..şey..ımm...sanırım Barın yüzünden Tuğçe,"dedim.

"Ben o Barın'a yapacağımı bilirim!"diye tısladı Tuğçe dişlerinin arasından.

"Ben amfiye gidiyorum,"dedim.Tuğçede tamam dedi.Bende amfiye yavas yavas yurumeye basladim.

Tuğçe'den

Selin'in amfiye gitmesiyle bende bizim bloktan ciktim ve barinin okudugu bloga  girdim.Kampusu de gecince amfiye vardim.
Ve amfiye girdim.Barın ve çetesini gördüm hızla yanlarına ilerledim.

"Barın konuşmamız lazım."dedim ve kolundan tuttum.Arkadaşları da salak salak benim konusmami bekliyordu.

"Özel,"dedim.

"Oooooooooooo!"diye anirdilar Barın'ın çetesi.Ben önde Barın arkada amfiden ciktik.Koridorda kimse yoktu ders saati baslamisti bazı amfilerde.

"Ne var Tuğçe?"dedi Barın.

"Bak tatlım, sana birtakım sorular soracağım tabi sende cevap vereceksin."dedim.

"Uzatmada sor sonrada yaylan,"dedi Barın.Yeşil gözlerimi belerttim.

"Selin'den neden ayrıldın?"

"Sana ne."dedi Barın.

"Sana bir soru sordum sende cevap vereceksin Barın!"diye bağırdım sinirlerime hakim olamayarak.

"O Selin'e söyle artık bana yakınlaşmaktan vazgeçsin.Bana oyun oynamaktan da vazgeçin.Seni onun gönderdiğini bilmiyor muyum sanki.O küçük beyninize sokun artık.'SELİN MEVZUSU BİTTİ!' "diye bağırdı sonlara doğru.

"Sen ne saçmalıyorsun aptal! Beni Selin göndermedi! Ne kadar saçma şeyler kurmuşsun kafanda."dedim sinirli sinirli.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KATİL! (ALSEL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin