3~Fantastik5.9

47 7 3
                                    

Derin'in ağzından
Annemin bilmem kaçıncı seslenişiydi bilemiyorum ama iyice sinirlendiği belliydi. Ayak sesleri odamla buluşmadan az önce kendimi uyku moduna almıştım.

Aklınızda bulunsun eğer bir anne sinirliyse ve size doğru geliyorsa uyuyor rolü yapın ve eğer bi anne elinde terlikle yanınıza geliyorsa direk ölü taklidi yapın.

" Kızım ama kalk artık bak misafirler gelcek diyorum. " aslında misafir kelimesini cümlesinde kullanmamış olsa kalkardım zaten sadece rol yapıyordum.

"Beş dakika daha." Sanırım bir saattir bunu tekrarlıyordum.

"Ya kalk git üstünü giy arkadaşlarınla falan buluş günüm var benim günüm aa yeter ama kalk artık." Daha fazla direnmeye gerek yoktu bu evde istenmiyordum ve galiba eleme gecesinde beni eleyeceklerdi.

" Tamam be kraliçe arım bak kalktım. " diyerek ayağa kalktığımda inandırıcı olsun diye gözümü ovuşturuyordum.

Telefonumu elime aldığımda whatsApp'dan gelen mesajlara göz gezdirdim.

Fantastik5.9

Lavin : Kızım sen beynini off moduna mı aldın? Bu ne gerizekalılık?
Toprak : Beşiktaş gol yedi lan çıldırcam.
Ayda: Siz yine ne saçmalıyorsunuz be
Lavin: Kanka Yağız'ın fotoğrafına yorum yapmış.
Toprak: Ulan ben böyle hakemin varya..
Ayda: Lavin Yağız kim güzelim?
Toprak: Lan ne sarı kartı. Sen sarı kartı git senin olmanda katkı sağladığı için babana göster.
Arya: Çişimiz tuvalettee kakamız tuvalettee artık kimse yapmayacak altındaki bezee
Derin: Çişim geldi.
Lavin kişisi Toprak kişisini çıkardı.
Lavin kişisi Ayda kişisini çıkardı.
Lavin kişisi Arya kişisini çıkardı.
Lavin kişisi sizi çıkardı.

Grupta en son konuşmamız bu olmuştu. Arya'da tekrar grup yapıp hepimizi çıkarmıştı ve bende ve Toprak sadece Lavin'i çıkarmıştı. Ayda ise Lavini tekrar eklemiş ve yeni grubumuzu yapmış olmuştuk.

Kızlara dışarı çıkalım mesajı atıp hazırlanmaya başladım.

Siyah düz t-shirt üstüne siyah deri ceket , altına blue jean ve spor ayakkabılarımla hazırdım.

Telefonumu elime alıp ayna karşısında saçlarıma da biraz hava kattıktan sonra annemin misafirlerine hazırladığı kurabiyelerden üçer beşer yiyerek hızla evden çıktım.

Lavin'in ağzından

Allah'ım sen direk bu kızın canını al bence, yeteri kadar yaşamış zaten uzatmalara oynuyor artık.

Sen nasıl benim hoşlandığım çocuğun fotoğrafına 'çok yakışmış' diye yorum atarsın.
Hayır yani yağız sen niye 'sağol canım' diyosun kıza hey allahım.

"Abla çık git odamdan başka odada yaşa bunalımını ya" bu gerizekalı kardeşimde sabahtan beri tekmelerime maruz kalmasına rağmen akıllanmamıştı.

"Kes lan. Rahat rahat bi bunalıma da giremiyoruz." Bana matematikden bırakan hocasıymışım gibi bakarak kapıyı üstüme kapattı.

Sinirimi yatıştırmak için whatsApp'da ki grubumuza girdim.

Toprak hakeme sövdükçe Arya saçma bir çizgi film şarkısını söyleyip Derin'in yine çişinin gelmiş olması ve hala beni dinlemeye çalışan Ayda'nın çabaları yeteri kadar sinirimi bozmuştu. Hepsini gruptan atıp grubun adını 'yelloz ecrin' yaptım ve sanki karşımdaymışçasına sövmeye başladım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fantastik 5.9Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin