Kapitel 3. HJÄLP!

22 1 2
                                    

Amandas perspektiv

Jag hör hur dörren öppnas och någon går in. Personen tar av sig jackan och hänger den på en galge och sen tar personen av sig skorna och ställer dom på golvet.
- HEJ, ropar personen.
Det är pappa. Jag går ner för trappan.
- Hej, säger jag.
- Hur var det i skolan? Frågar han.
- Det var la bra men ingen pratade med mig, svarade jag.
Jag berättar inte om killarna iaf inte nu tänker jag.
- Okej men då var det väl inte så bra elr? Säger han.
- Jo jag gillar att inte synas så mycket, säger jag.
- Okej, säger han som om det vore konstigt att inte vilja synas.
- Jag tror jag går och lägger mig jag är lite trött, säger jag.
- Okej sov gott, han lät lite som om han försökte ta mamma rollen.

Jag går upp för trappan på väg in i badrummet då jag märker något konstigt i mitt sovrums fönster. Det är Marcus. Jag går dit och öppnar.
- Hej, säger jag
- Hej, säger han
- Vad vill du? Säger jag.
- Eh... kom lite, säger han lite nervöst.
- Okej, säger jag osäkert. När han låter så nervös blir ju jag osäker. Undra vad han vill.

Marcus perspektiv

Nu kanske jag kan få mig ett ligg. Jag måste verkligen ligga. Jag har inte legat med någon på typ en vecka. Jag tar med henne ut i skogen. Det här kan vara min chans. Hon är ju ny så hon vet ju inte om att jag är en fuckboi.
- Vart är vi på väg? Frågar hon.
- Vi ska ta en liten promenad i skogen, säger jag och ser på henne att hon inte riktigt gillar det.
- Okej, säger hon.

Vi kommer ganska långt in i skogen då jag stannar.
- Vrf stannade du? Frågade hon mig lite nervöst.
- För jag måste berätta en sak för dig.
- Okej vad är det? Frågade hon.
- Jo du förstår... eh... jag tror att jag har känslor för dig.
- Eh asså jag... eh... du e ju söt och så men eh...
- Shh säg inget mer babe. Jag vet att du har känslor för mig. Kyss mig bara.
Jag gick in med en kyss och hon blocka mig så jag tog tag i hennes ansikte lite lätt och pressa mina läppar mot hennes. Jag märkte att hon försökte ta sig ur mitt grepp men inte lyckades. Jag tryckte lätt in min tunga och hon försökte putta undan mig, men lyckades inte. Jag släppte henne lite lätt.
- Ta av dig dina kläder, babe.
- NEJ! HJÄLP! HJÄLP! NÅGON! Skrek hon.
- Ta det lugnt babe. Jag ska bara hjälpa dig på traven in i ditt sex liv, säger jag till henne. Hon gråter.

Martinus perspektiv

Jag är ute på en promenad med våran grannes hund, som vanligt för att tjäna extra cash då jag hör någon skrika och gråta.

Oj då. Kommer Martinus fatta vem det är som skriker och kommer han hinna fram.

Bad Boy, Good BoyWhere stories live. Discover now