Kapitel 5. Det ringer

17 1 0
                                    

Marcus perspektiv

Jag fattar inte vrf Martinus får alla brudar, förutom Nellie då men hon är ju inget att ha. Hon vill ligga hela tiden och det vill ju jag med men det är bara samma gamla visa varje gång vi ligger med varandra. Hon är så jäkla dålig i sängen så hälften hade räckt tänkte jag. Vrf skulle Martinus komma och förstöra allt för mig förut i skogen? Den frågan dök upp i mitt huvud om och om igen. Jag är på väg hem från skogen. När jag kommer hem är inte Martinus där. Jag ringer honom för att se när han kommer hem. Det kommer toner. Någon svarar men det är inte Martinus. Vem är det?
"Hej" säger personen i andra änden. Det är en tjej. Det är Amanda. Vrf svarar hon? Är Martinus hos henne?

Amandas perspektiv

Det ringer på Martinus telefon.
- Martinus! Det ringer på din telefon! Säger jag.
- Kan du svara? Jag är lite upptagen! Frågar han.
- Okej! Svarar jag. Det är okänt nummer men jag svarar.
"Hej" säger jag i telefonen. Det är helt tyst i andra änden. Det klickar.
- Faan asså! Säger jag ganska högt och irriterat.
- Vem va det? Undrar Martinus.
- Jag vet inte det stod inget uppringnings id och ingen pratade sen klickade personen mig, säger jag lite mindre irriterat.
- Vi väntar och ser om det ringer igen, säger Martinus lugnande.
- Tänk vilken tur jag har som har dig, säger jag med ett leende på läpparna.
- Ja och tänk vilken tur jag har som har dig, säger han och kysser mig lätt.
- Jag fattar inte vrf han gjorde så mot dig, han är ju inte klok. Han har ingen respekt för tjejer. Om jag hade varit en fuckboi hade jag väntat tills jag lärt känna dig och sen våldtagit dig, säger han.
- Jag håller inte med, han hade ju inte ens behövt våldta mig, säger jag.
- Det va inte så jag menade, det kom bara ut på fel sätt.

Martinus perspektiv

Nej vrf sa jag det det blir ju bara fel mellan oss och stelt som faan. Jag ser hur hon gäspar lite diskret.
- Är du trött? Frågar jag.
- Nä verkligen inte, svarar hon.
- Men du gäspade ju.
- Ja men betyder det att jag är trött då? Frågar hon.
- Ja det tycker jag, säger jag och börjar skratta. Hon instämmer i mitt skratt. Hon gäspar.
- Nu gäspar du igen, säger jag. Och det smittade av sig på mig, fortsätter jag.
- Om jag är trött är du oxå det, säger hon bestämt och börjar flina.
- Okej då ska vi lägga oss är att sova nu? Frågar jag.
- Ja det gör vi, säger hon. Vi lägger oss under täcket och jag kysser henne i pannan och vi säger godnatt.

Sry om du tycker att dom är korta men hoppas du gillar dom ändå. Mår piss just nu så om någon vill prata så kan ni snapa mig på min snap som jag skapat för er och ni kan även fråga om vad ni vill. Puss på er;*   Snap: mandislovetinus

Bad Boy, Good BoyWhere stories live. Discover now