207. Kto uważa Cię za swojego wroga, nienawidzi Cię

645 39 94
                                    

Baran: Mitsuba Sangū; próbowałaś zająć jej miejsce w składzie, więc się nie dziw, że blondyna Cię nienawidzi.

Byk: Chess Belle; wampirzyca nienawidzi Cię dlatego, że Crowley poświęca więcej uwagi Tobie i Twojemu rozwojowi, a nie jej i jej kaprysom.

Bliźnięta: Krul Țepeș; wiecznie spiskowałaś przeciwko niej, dlatego Krul straciła do Ciebie wszelką sympatię i zastąpiła ją nienawiścią.

Rak: Nikt za Tobą nie przepada, ale nie jest to również nienawiść, dlatego możesz się cieszyć, tak połowicznie.

Lew: Kureto Hīragi; nie popierałaś, nie popierasz i popierać nie będziesz jego chorych fantazji o rządzeniu światem, dlatego jego stosunek do Ciebie jest uzasadniony.

Panna: Shinya Hīragi; a wystarczyło nie podrywać Gurena na jego oczach...

Waga: Shihō Kimizuki; mówi się, że nienawidzi się osób, które pod paroma względami przypominają nas samych. Czy w tym przypadku jest inaczej?

Skorpion: Saitō; czy on lubi kogokolwiek, oczywiście, oprócz siebie?

Strzelec: Yoichi Saotome; powiedz mi, JAK? JAK można było zrazić do siebie taką uroczą istotkę, JAK?!

Koziorożec: Mahiru Hīragi; ciesz się, że stała się demonem i nie może dokonać swojej zemsty na Tobie. No chyba, że przekona do tego Gurena...

Wodnik: Tenri Hīragi; jak mogłaś mu podpaść? Życie Ci niemiłe?!

Ryby: Nie masz powodu do zmartwień! Nikt jeszcze Cię nie znienawidził... JESZCZE!

Zodiacs 2 || Owari no Seraph ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz