Baran: Shinoa Hīragi: mimo że Twoja propozycja bardzo ucieszyła dziewczynę, to jednak musiała Ci odmówić.
Byk: Ferid Bathory: zaczął się śmiać i wyszedł z pokoju...
Bliźnięta: Yoichi Saotome: na początku trochę się wystraszył i nie wiedział, co Ci powiedzieć. Jednak po krótkiej chwili jego zmysły wróciły do normy i, oczywiście, zgodził się.
Rak: Mitsuba Sangū: dziewczyna zaczęła się intensywnie rumienić i krzyknęła, że jesteś zbyt bezpośrednia. Ale i tak się zgodziła.
Lew: Shūsaku Iwasaki: brunet uśmiechnął się do Ciebie promiennie i powiedział, że z wielką chęcią zostanie Twoim chłopakiem.
Panna: Jesteś zbyt nieśmiała, by kogokolwiek zapytać o chodzenie.
Waga: Kureto Hīragi: chłopak był na tyle miły, że znalazł pięć minut, by powiedzieć Ci, że nigdy nie będziecie mogli być razem.
Skorpion: Krul Țepeș: wampirzyca próbowała się wykręcić tym, że nie ma czasu na takie pierdoły, ale prawda jest taka, że po prostu Cię nie chce.
Strzelec: Lest Karr: zdziwiłaś się, że wampir zgodził się zostać Twoim chłopakiem tak szybko.
Koziorożec: Asuramaru: demon był niezwykle zaskoczony Twoją propozycją, ale, niestety, nie przystanął na nią.
Wodnik: Pytałaś swojego bisha. Niestety, ale odpowiedź była negatywna.
Ryby: Shinya Hīragi: mimo że chłopak nie czuje do Ciebie niczego wyjątkowego, to postanowił zaryzykować i zgodził się.