Baran: Shinoa Hiragi: w pierwszej chwili myślała, że to żart, ale kiedy zauważyła z jaką miłością i czułością odnosisz się do tamtej osoby, to postanowiła się wycofać. Nie chciała szkodzić Twojemu szczęściu.
Byk: Shinya Hiragi: nie wiedział, czy ma się cieszyć, bo jesteś szczęśliwa, czy płakać, bo przegapił swoją szansę.
Bliźnięta: Ferid Bathory: mimo że niezbyt pasowało mu to, że znalazłaś sobie kogoś innego niż on sam, to po jakimś czasie się przyzwyczaił.
Rak: Mito Jujo: przyjęła to bardzo spokojnie. Tak naprawdę to niezbyt ją to interesowało.
Lew: Chess Belle: popłakała się, ale czy było to ze szczęścia, to chyba nigdy się nie dowiesz.
Panna: Sayuri Hanayori: zaczęła Ci gratulować, a szczery uśmiech nie schodził z jej twarzy.
Waga: Guren Ichinose: zaczął się śmiać i mówić, że to całkiem dobry żart, ale tak naprawdę było mu strasznie smutno.
Skorpion: Mikaela Hyakuya: niezbyt się tym przejął. Wymamrotał jedynie jakieś gratulacje i zniknął.
Strzelec: Makoto Narumi: było mu smutno, ale starał się tego nie pokazywać. W końcu Twoje szczęście jest dla niego najważniejsze.
Koziorożec: Asuramaru: nie wydawał się tym przesadnie zaskoczony. Wiedział, że któregoś dnia znajdziesz swoją drugą połówkę, a on zostanie odsunięty w kąt. Był na to przygotowany.
Wodnik: Yuichiro Hyakuya: na początku niezbyt ogarniał, co w ogóle się stało, ale gdy już wszystko przyswoił, to zrobiło mu się bardzo smutno.
Ryby: Norito Goshi: przyjął to dosyć spokojnie. Można nawet pokusić się o stwierdzenie, że było mu to obojętne.
~~~
Ten rozdział musi być bardzo niepoprawny gramatycznie...
Mam dość. Umieram...