4- Líný Janko

102 5 5
                                    

užij si čtení :D (simčo- Matěj Janko.... pochopí jen ona)

,Ahoj já jsem Ela Sweet a snad spolu budeme vycházet." řekla jsem a svůj pohled přesunula na toho blba ze včera. Jen jsem se ušklíbla a koukla se na učitelku. ,,Tak si běž sednout do třetí lavice k Simče." řekla a já přesměrovala pohled na blondýnku. Sedla jsem si k ní a ona mi hned podala ruku. ,,Ahoj jsem Simona Čárná." s úsměvem jsem ruku přijala ,,Ela Sweet. Nečekaně." řeknu a obě se již věnujeme hodině a jak jsem zjistila je to matika a látka kterou jsem probírala před 1 měsícem. Vzala jsem si sešit a začala ,,psát"... ano spíše jsem si jen čmárala. Koukla jsem se na tabuli a uviděla jsem už první chybu. ,,Paní učitelko?" řekla jsem a přihlásila se. Učitelka se na mě otočila a vyzvala mě, abych mluvila. ,, Paní učitelko. Podle mě má ten příklad být jinak. Protože (k-5) . (m-4) je km+4k-5m+20 a ne km-4k+5m+20." řekla jsem. ,,Oh, děkuji." řekla a já jen kývla a dál si čmárala. Když zazvonila a zabalila si věci. ,,Co teď máš za hodinu?" zeptala se mě Simča. ,,Fyziku a ty?" ,,Dějepis tak se uvidíme na těláku pa." řekla a už ji nebylo. Vydala jsem se do učebny fyziky, když jsem najednou do někoho narazila. ,,Omlouvám se." řekla jsem a začala pomáhat dotyčnému sezbírávat učebnice. ,,To nic." řekl potichoučku. ,,Já jsem Ela a ty?" ,,Juky Sahura." usmál se na mě a já mu úsměv s radostí oplatila. ,,Co teď máš Juky?" ,,Fyziku a ty?" ,,Taky mohla bych jít s tebou?" ,,Jistě." řekl nesměla a já se na něj usmála. Cestou jsme si povídali a když jsem přišla do třídy zrovna zazvonilo a vešel i učitel.

,,Vy budete určitě Ela. Jděte si sednout k Romanovi." řekl a ukázal na kluka kterého jsem potkala včera, jak se smál tomu svému kámošovi. Přisedla jsem si k němu a snažila se ignorovat ten jeho arogantní úsměv asi v půlce hodiny na sešitu přistál papírek. Otevřela jsem ho a stálo tam:

Včera si to Peterovi(Pítrovi) dobře natřela. 

Peter? 

Bratr včera ze hřiště.

Nevím o čem to mluvíš.

Vážně? Takže to nejsi ty co dala tu super 3?

Cože dal?

Hele hraješ to dobře, ale člověka díky kterému můžu z bratra utahovat jen tak nezapomenu.

Ok, ok. To si tedy na bratra hodný.

Nj, nj sourozenecká láska.

To znám. Mám 3 mladší sourozence.

Ou. A teď vyklop kde si se naučila hrát.

Nemusím ti nic vyklopit.

Odeslala jsem mu to a najednou mě upoutala pozornost učitele. ,,Charlie! Sweet! Když nedáváte pozor vysvětlete mi jak dodělám tenhle příklad!" řekl a já se koukla na Romana a jak to vypadalo byl v koncích. Jen jsem si povzdechla a přešla k tabuli vzala si křídu a koukla se na nadpis. Jakou práci vykoná líný, když se chce zvednout z postele? To jako vážně? Ok. 

,, F je 660N, s je 55cm převedeno na metry 0,55m, t je 8s. A chceme vypočítat W. to se rovná 660.0,55 a to je 363 J."(kdyby někdo nevěděl takhle se počítá práce- W) řekla jsem a šla si sednout na místo. ,,Děkuji." pošeptal Roman a do konce hodiny už naštěstí nic neřekl, za co jsem byla ráda. Zbytek hodin ubíhal pomalu a konečně zastal tělák. Šla jsem se převléknout a v šetně jsem potkala Simču a společně jsme se šly do tělocvičny. Už zazvonilo a už jsme jen čekali na učitele. Jenže jsem nečekala kdo přijde. ,,Pan Šnáblštet?" řekla jsem si pro sebe a jak se ukázalo slyšela to i Simča a zaskočeně na mě koukala. ,,Od kut ho znáš?" ,,Býval to můj trenér asi 3 roky, ale pak se odstěhoval." Simča kývla a spustila. ,,Je to trenér našich basketbalistů a učitel na tělák kluků. Jen by mě zajímalo kde je Miller náš učitel." řekla a na odpověď nemusela čekat dlouho. ,,Třído Pan Miller musel rychle odjed tak máme spojené hodiny." řekl a pohledem přejel holky a zastavil se na mě a mile se usmál. ,,Á.. Ela. Dlouho jsem tě neviděl." řekl a usmál se a já mu nejistě úsměv oplatila. ,,Tak dnešek rozdělíme tak že kluci si budou hrát co si urči a holky též." Holky se rozhodli pro vybíjenou a kluci jednoznačně basket. ,,Elo máš rozcvičku a Peter jí má u kluků." řekl a mi tak učili. Nejdříve jsem dala 3 kolečka kolem tělocvičny v kluse, atletickou abecedu, obyčejnou, ale pořádnou rozcvičku a už jsem je radši nechala jinak už by to nedali. Koukla jsem na kluky, kteří taky už skončili a Peter udělal to samé a naše pohledy se střetli. Uhla jsem pohledem na učitele a kývla že už jsme. ,,Dobře, ale uděláme jednu změnu. Elo." promluvil a koukl na mě. ,,Prohodíš se s Jukym a jdeš na basket." řekl vážným tónem a já na něj vyjeveně koukala. ,,Pane učiteli ale-" ,,Žádné ,,Ale" řekl jsem, tak neodporuj." řekl a já ho radši nechtěla naštvat tak jsem poslechla a radši si stoupla od nich co nejdál. ,,Pane učiteli, vždyť ji tu rozdrtíme." řekl jeden a začal se mi smát. Já jsem se jen tak tak držela na uzdě aby mu jednu nevrazila. ,,Tím bych si nebyl jist." řekl učitel a já se na něj koukla. Zatím přešel k holkám a Jokovi a řekl jim co a jak pak se vrátil k nám. ,,Tak kluci můžeme začít. Elo pojď sem nejdříve se budeš koukat." já jen kývla a šla k němu. Kluci začali hrát a já sledovala jak se pohybují, jak spolupracují. Spolupráce by šla, ale ty pohyby. ,,Ale noták i moje babička se umí lépe hýbat." řeknu si potichu, ale trenér se začne smát, takže to tak potichu asi nebylo. ,,Použil jste na ně ten cvik s držením těla?" zeptala jsem se, ale nespouštěla jsem pohled z hřiště. ,,Ne." ,,No je to vidět. Třeba ten co teď brání se moc předklání, nemá zadek dole a je ještě v obraným pohybu pomalí jak slimák. Jenže ten co dribluje může udělat výpad do prava, do leva zase do prava a je v koši, ale jak vidím tak do 3 vteřin bezmyšlenkovitě vystřelí." řeknu a začnu si počítat do tří a měla jsem pravdu. ,,Nezměnila si se." ,,Ale změnila. Řekla jsem si že s basketem skončím." řeknu a učitel se na mě šokovaně pohlédne. ,,Proč? Bývali si nejlepší ze všech kluků co jsem kdy měl trénovat. Pamatuji si ten den co si přišla poprvé." řekla a já se zasmála. ,,Bylo mi 5 nemohla jsem za to." ,,Jasně kdo si splete klučičí trénink s holčičím a když dovolím jí tu zůstat a řeknu, ať jde do holčičí šatny omylem zatočí do té klučičí." začne se smát. ,,To není vtipné měla jsem pak trauma ještě 1 měsíc." začnu se smát s ním. Učitel pískl a řekl ať se všichni jdou napít a budeme pokračovat. Já tam ještě s ním zůstala a povídala si s ním. Najednou se ke mě sklonil a pošeptal mi. ,,Uděláme to zápasem 1 na 1. Můžeš si vybrat prvního soupeře." řekl a můj pohled spadl hned na jednoho člověka. Když se na mě koukl zle jsem se na něj koukla a šibalsky koukla. Úplně jsem ho viděla jak polkl.

,,Tak začneme. Elo vyber si soupeře." Řekl a já nespouštěla pohled z Petera. Pousmála jsem se na něj a ukázala hlavou ať jde a sama jsem se vydala k hřišti. Některé holky, které se chtěli koupat tak mohli. Samozřejmě se koukali všechny. Když jsme byly připraveni stoupla jsem si před něj a hodila mu balón, to byl pro něj signál že může začít. Snažil se mě obehrát, ale to se mu jak si nepovedlo a míč jsem měla já. Koukla jsem se na jeho postoj a už si všimla jedné chyby, nemá rovnováhu. Udělala jsem rychlý krok r němu což nečekal a málem zakopl, ale udržel rovnováhu. Jenže to už mu bylo k ničemu, protože už jsem jela do koše. Takhle jsme hráli ještě 14 dalších kol a dopadlo to 11:04 pro mě. Šla jsem si sednout a nevšímala jsem si udivených pohledů ostatních. Když jsem šla kolem učitele nastavil ruku a já si s ním plácla. ,,Elo po tělocviku s tebou chci mluvit." Já jsem kývla a už se šla konečně napít. Cítila jsem v zádech jeden pronikavej pohled a moc dobře jsem věděla koho je. Jen si užívej prohru nad holkou. Řekla jsem si posměšně v duchu.

Po tělocviku jsem si tedy počkala co mi chce učitel říci. ,,Elo chtěl jsem s tebou mluvit, o tom jestli zase nechceš hrát s námi. Vím bude to těžké si zvyknout na jiný tým, ale prosím nech si to projít hlavou." Koukla jsem na něj jestli to myslí vážně. ,,Já nevím měla jsem v plánu skončit." Řekla jsem a koukla na něj. To jsem dělat neměla protože ten jediný prosebný pohled mě zabíjel. ,,Přijdu se alespoň kouknout na jeden jejich trénink a pak vám řeknu. A kdyby tak vám poradím jak je vylepšit." Mrkla jsem na něj a už jsem byla na odchodu. Nasadila jsem si sluchátka a první co mi začalo hrát byla píseň This is me v nightcoru. Šla jsem pěšky domů a promyšlená jsem tu nábytku od Šnáblšteta. Když v tom mi zazvonil mobil a já nemohla uvěřit vlastním učím kdo mi volá.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Můj starý tým.
Ty moje prasátka perverzní.


Snad se kapitola líbila. Omlouvám se za chyby a těším se u dalšího dílu.

Peter Charlie

Peter Charlie

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Simona Čárná

Juky Sahura

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Juky Sahura

Juky Sahura

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
basket is my liveKde žijí příběhy. Začni objevovat